閃靈----17

靚仔呀龍

劉天龍~~~~~~純品又靚仔,又識唱歌,唔做明星就真係晒左嚕 ,俾咩咩講中,呀龍真係投考無線藝員訓練班仲取錄左添,呢個消息已經令咩咩開心不已,咁快又派去澳洲拍旅行特輯,小型飛機 ~~好man呀 !!!!!!

 我第一次見你,就在展翅計劃-民安隊活動裏。當時見到你,我已經知道你是一個活潑可愛的小女孩,每次看見你都是展示燦爛的笑容,簡直是一個人見人愛的開心果。

我記得,起初在民安隊期間,我和你都算唔係好熟,當時的我還比較靜,很少同你傾計,直到最後幾日,我才和你熟d,更在民安隊最後一日和你影了些有趣的合照,我會好好收薉這些珍貴的片段在我腦海中。

雖然在民安隊時我和你說話並不多,但你健談友善的態度,令我和你距離拉近了很多,更成為好朋友,互訴心聲,我和你一段段美好和真摰的友誼,將會放在我心裏,無限的保存期內。




幾個大男人都跟呢個傻妹發傻呢 !

你個樣仲傻過呀咩喎~~~~~~

我記得有一次約你唱k,初時你話人少唔好玩,但你最終都出來,一入k房你就點了很多歌,我以為你會唱啦,原來你全部都係點比我唱,好似我開演唱會咁,真係好好笑!

嘩 ! 好呢~~~~~~

三個就真係人少 d~~~

我仲記得上年聖誕節同你,阿如去睇「千與千尋」,睇完戲之後我去citysuper食,跟住又同你影相,見到你笑得咁開心,我都好開心,我亦好珍惜每一次同你出街的機會。

我都有去呢,咩咩讚你靚仔~~我都話係呀 !

我真係好感謝你,每次我表演你都來棒場,比鼓勵我,尤其是,我第一次上台表演,台下有成三百幾人,我當時好緊張,但當你來到,過來同我講,{ 阿龍,你今日好得,我會在台下支持你 }。你令我增強不少自信心,多謝你!

梗係點俾你唱啦~~你唱得好聽嘛!

 

你得喎!

 

當我知道你患了這個病的時候,我真係覺得上天對你真係好唔公平,但是我每次見你或在電話上聽到你的聲音時,總係好開心,好開朗,比任何人還堅強,我真係好佩服你,我會以你為榮。 

雖然你現在離開了我們,但你帶給過我的快樂,我會永永遠遠藏在我的心裏,多謝你!

 

咩咩真係有眼光架,佢話你得,你就真係一定得 !!!!!!!! 恭喜你!!!!!!!

 

 

《back》