----星月童話----83---

popocheung

羊媽媽久不久就會網上搜尋"呀咩吉場" 一個英文名字跟我相同的網上文章,信是有緣 ! 多謝你 !!

                                         Thursday, May 31, 2007
Posted by: bobocheung302   

Visit bobocheung302's Xanga Site

 

 

今日突然search番"呀咩吉場"的website~原來呢個網仲運作緊...羊媽仲無休止咁reply大家既留言...唔經唔覺"呀咩吉場"已經7周年。仲記得第一次睇呢個網站我寫左d咁既野.............

暖風吹晃, 燭光在空氣的鼓勵下, 於塵世中搖曳生姿。

冷水潑動, 燭火仍得空氣的支持, 然卻最終油盡燈枯。

3年來呀咩吉場無休止地運作, 目的向世人警示不幸的定義, 更使呀咩靈魂浩氣長存的流在我們心中。人總是渴望別人時刻笑面迎人, 人總是要求大眾對自己道出讚美說話。人總是無厭, 人總是自私。沒有人會設身自己是個血癌病患者, 更遑論平凡人能感受呀咩真正的痛苦。遇上挫折會埋怨他人, 撞上不快則向家人喧囂。這樣就是我們的生活, 世人憧憬的人生?

血液熱騰騰地流動, 方剛正盛的年青人倒浪費時光, 後悔極件件錯事, 失去盡種種良機。相反, 當血脈稍事息微, 返魂乏術之際, 人始能像呀咩般珍惜一切, 樂觀面對。怨天尤人於此時只是惹人發笑的行徑。豐富人生無庸置疑是剩下來的目標, 要使自己永印在別人心內, 惟一方法是如呀咩般善待他人。老土地說將心比己, 又有誰可曾深思?

人可以一分鐘憎恨他人, 人可以一小時原諒別人, 人可以一日愛上某人, 但人需要一世,才能忘記一個曾經與你共渡歡樂, 和你并肩作戰的人。

http://www.meredith.com.hk/

  Posted 5/31/2007 11:01 PM - 31 Views - 2 eProps - 1 Comment
 

《back》