八 月 二 十 八 日
希望今晚可以見到她
第四天飲那些好似豉油的中藥,藥依然係好咸、好苦,但今天的苦比起前天的苦,又好像沒那麼苦了, 畢竟,習慣了;時間不會減輕痛楚,但會令人習慣痛苦,我都習慣了沒戀愛,沒男友疼的日子了,這兩 個月,每次跌倒,大哭大鬧一場,然後拍拍膝頭上的灰塵,又一個人站起來繼續走了,一個人,再不是 這麼大不了的事,他給我的傷害,隨著時間,習慣了。
媽媽整天在家教三嬸織繩,而我就悶到訓左兩次晏覺,睇左半次「心動」,唉....個個朋友都番工,我 再無得番學,又無得出街,就會悶死架喇,你得唔得閒呀,不如出黎陪我吹水喇,三點旺地恆等,不見 不散。
唉....我諗係我唔update喇,我總係對身邊某種非常流行的戀愛態度有所質疑,點解一個人可以同時同 幾個人拍拖?點解見一兩次就話鐘意、就話溝,怎至未見過的net friend又話溝,一係就話自己剛甩拖 悶,就求其叫個人一齊,原因係「悶」,可能真係我思想守舊喇,我真的接受唔到,我淨係覺得呢種遊 戲式的戀愛係浪費時間、無聊、幼稚,我需要的是認真的戀愛,我不需要遊戲。
好多人都說我堅強,但其實可以的話,我寧願軟弱,畢竟,我的堅強是被迫的,我都好想一世無風無浪 ,一直有人疼,一直有人保護我,一直軟弱下去。堅強,某程度上是一個人經歷太多不幸而造成的;懦 弱,某程度上是一種幸福的表現。
瑪麗醫院有一個患淋巴性血癌的病友,今天早上去世了,記得我曾經和她同房呀,她一直都好疼我,有什麼好 吃都分點給我,她生日那天,我們還一起吃蛋糕,她的心願就是回家,但可惜情況一直不好,到了今天 ,她終於可以回家了。我好難過,我好掛念她,希望我今晚可以見到她,我想親口祝福他她。



八 月 二 十 九 日
一口銀絲米粉的恩賜
好失望呀,一早起身先知,「她」沒來過呀,還是她來過,而我忘了那個夢呢?但我都好失望,我怕 再見不到她,我心信,我還可以見多她一次。其實可能是我太傻,根本接受唔到,她已去世了這個事 實,所以還在傻傻的等一件不會發生的事發生。
尋晚同susuky傾電話傾到兩點,今朝又八點起身,再係咁失眠落去真係唔掂,但原來強哥都係失眠, 但情況有少許不同,他是點訓都,我同佢決定一齊研究一些醫失眠的書,一定搵個方法醫好佢,好 開心呀,我的失眠雖然係辛苦,但唔知點解忽然變得好幸福,朋友的力量真係緊要呀,「呀強!好兄弟!」~~不過真係再唔 掂就試下食安眠藥,都兩個月喇。
今朝同左d親戚去左科學館呀,其實都係諗住乘機出去玩下。我係寶林村間大快活門口見到幾個綠色 和平的人做問卷,有個女仔好得意架個樣,頭髮短短戴住頂鴨咀帽,真係有衝動想走過去同佢講「不 如我同你做一份丫!」順便問佢icq都好嘛,但最後都係唔敢,唉....有點後悔tim。
五點幾去完科學館返屋企,特登買左一包「她」好喜歡吃的銀絲米粉,我想試試吃她曾經吃過的味道 ,也算是和她一起吃過吧。我以前常常認為她的存在是應該的,但到了這一刻我才知道,我沒有好好 珍惜她,到她走了,後悔都來得太遲。原來身邊的一切,沒有一樣是「應該的」,就連一口銀絲米粉 ,也是一種恩賜,畢竟,可以再吃這個,對她來說都太難了。
約左呀明出旺角,講左話出到去電話聯絡,但我竟然唔記得抄低佢電話,途中同winnie傾電話時,先 知winnie係識呀明,好邪呀,出到去旺角,又竟然撞到一個睇過我網頁的男仔,而佢又竟然係呀明的 同學,哇,好複雜呀,總之就邪係喇。呀明帶左我上波樓,好辛苦呀,好似跌左落個煙灰缸咁,之後 出尖咀搵winnie,十二點幾返到屋企,俾呀媽鬧呀,嗚~~~~四點先訓得著呀,好慘。



八 月 三 十 日
不想你忘記我
聽媽媽說,病房中的另一個二十歲的姐姐,情況又很差了,剛剛過身的那個姐姐是癌細胞擴散到腦,所 以離開時好安詳,而這個就是擴散到腳,所以兩條腿都發黑,走不到路,整天只可以睡在床上,聽說他 的癌細胞已增加至九十八個巴仙,現在就連日夜也分不出來,精神好差好差。她他兩個曾經情況都好過 ,但到了現在,一個離開了,一個就情況不太滿意,我不知道我會不會有這麼一天,我真的想不到我可 以怎樣去面到「死亡」這個絕望的詞語。忽然好灰心,剛剛入院時的病友,有好幾個都離開了,而我的 結果會係點呢,想到這裡,我都好怕,我幾堅強都好,我都好害怕兩眼一合就告別世界,我不想這一天 過後,你一下子就忘記了我。



八 月 三 十 一 日
shopping萬歲!
哇哇~~好開心呀!今日約左susuky去行街街,但之前就有點擔心她著得太性感,而我就著得太保守,站 在一起會好古怪,但出到黎又唔覺丫,完全係一對好襯的lesbian,哈哈,咁我地就順理成章學其他情侶 咁係條街度扮連体怪嬰喇(對唔住呀,六月~~)。當susuky買低腰底褲時,我就話「老婆~~番到去記得著 俾我睇喎!」於是連老闆娘都頂我地唔順,用好「羡慕」的眼光望住我地,哈。我地一點鐘開始行,行 左花園街、新世紀、旺角中心、女人街、兆萬、銀城、加連威老道、利時、三間書局、log on....我發 現shopping的力量係無限大的,可以令兩個普通的女仔行足七個鐘都唔,拎住一袋二袋好似成包米咁 重的戰利品,行足五個地鐵站都唔夠,仲想游水過埋銅鑼灣,shopping的魔力真係偉大呀~~
記得好久以前,我地有個同學叫朱曉儀,佢發明星夢發到咩美女選舉都幾乎見到佢(從此呀咩腦中所謂 「美女」的定義重新估計),而家佢都算稍有名氣,仲改埋名叫駱樂,係咩咩「全港最靚web j」喎~唔 知係邊個?睇下今其咸書「PEN THOUSE」封面咪知囉。我同susuky成日都話如果係旺角見到佢,一定要 好大聲講「你咪係山雞傳裡面做北姑果個?」其實講下都已經大快人心。結果,今日我地真係係旺角鬧 市見到佢,唉....不過來得太突然了,我和susuky都未有反應,而「全港最靚web j」姐姐就好親切地 向我地揮手,哈,乜我地識佢架咩?不過真係好邪呀,日日吹水講的事,竟然變真喎,哈哈。
搵左幾間書局先搵到「交換日記」,總算係今日最大的收獲。八點幾又約左五個朋友仔去飲野,原來個 個都係高手,我連玩包剪w都輸,真係遲鈍怪呀,嗚~~又俾媽咪鬧,所以十二點就閃喇,在此 thank you dom dom送我返屋企喎~
一點幾番到屋企,透著火爐,在暗暗的廚房中煮了個麵麵,平日不愛吃麵麵的我,因為太肚餓了,所以 把它吃清光。風扇緩緩的吹著,我側著身坐在麻麻的搖搖椅上,把腳擱在扶手,頭輕輕躺著椅背,慢慢 、慢慢的搖搖搖搖....手中可樂的兩顆冰「噹噹」的碰著鐵杯子,一鑵335毫升的可樂,對我來說太多了 ,所以我分了一半給哥哥。我拿著那本「交換日記」,一邊看、心一邊飄到遠遠,下一次三號風球的晚 上,我會在做些什麼呢?到哪一天,抱著我的是一個人,而不是一張搖搖椅呢?和我分享「噹噹」聲的 可樂會是誰呢?跟我交換日記的人會是九龍皇帝嗎?我想我該睡了,怪念頭又在作怪了。

交換日記--->同一作者的另一本書--->

(左)估下Lo gon同Lo paul點解,(右)中學時代的我和susuky



九 月 一 日
其實我係女仔
嗚~~~~訓得六個鐘又俾媽咪叫醒,要去灣仔睇中醫呀,好眼訓好眼訓,成個道友婆咁撘車出去,個醫師 話叫我食胎盤呀,差d當場嚇暈,好彩媽咪都覺得核突,所以放我一條生路,不過都要食鹿的胎盤,喂 喂喂,唔好諗到咁變態住,其實係晒乾左架,不過呢次d藥仲難飲,好似....多左陣血腥味....假架假 架,有山渣餅食就唔苦喇。今日雖然超,但shopping的力量係無限大的,所以依然抱住「有錢洗到盡 」「財散人安樂」的歪理,繼續愈戰愈勇,買左一對好靚靚的粉紅色皮鞋,真係好靚架,呀咩同粉紅皮 鞋在廚窗視線相遇果一刻,真係令人心動呀,好想快d去街街呀,你約我喇你約我喇,七點鐘五支竽 等。呀咩有兩樣野係會買到停唔到手的,你估係咩?係玻璃介指同公仔,我以前成日同媽咪番深圳,主 要都係買玻璃介指,因為香港無得買嘛,我試過一次買左七隻呀,仲每次去都買,所以收藏左好多,但 亦爛左好多隻,所以所餘無幾,都唔捨得再戴喇;而對於公仔,我就無咁幸福,要自己買俾自己,嗚~~ 其實主要原因係我好鐘意將d靚靚公仔掛係個袋度,所以就不停買,有次放學一個人行年宵,買左十隻 公仔呀,而家最鐘意就係sony隻貓貓,真係好得意架,可惜喇,今日想去買時,間舖頭又消失左,嗚~~ 雖然我頭髮短短,但性格都係一個好女仔的女仔,唉....其實我好想著裙架,但奈何個樣唔似女仔,費 事俾人以為我男人老狗「扮」女仔喇,不過幻想一下都好happy架喇,唯有一個人「尼」埋係屋企著喇, 嗚~~~~不過講真喇,真係好想可以留番長d頭髮,做番一個成日喊的女仔,但可能現在頭髮的長度,都 告訴我,我要像一個男仔,我沒人保護了,我要一個人努力的撐下去,我要比一個男仔更堅強。
真係超瘀皮呀,我戴住頂帽出街時,媽咪先話我知,頂帽係綠色的,死喇死喇,甜心,你唔好跟佬呀。



九 月 二 日
飲咖啡的羊
尋晚兩點幾飲左一鑵咖啡,搞到個心「囉囉 noo」發呆發到四點先訓得著,諗一諗我成年都無飲咖啡, 唔怪得知咁唔舒服喇。今朝訓到十點就醒,成四點鐘先食早餐,咦?點解我可以咁唔正常架呢,唔通我 係外星羊?好多謝飄泊浪子先生呀,我搵左幾日,個個朋友都幫我搵果首「結果」廣東版,終於搵到喇 ,原來係叫「不必再躲」,我好鐘意呢首歌的音樂,好好聽。因為一鑵可樂我一個人飲唔晒呀,所以又 走去飲左鑵咖啡,哎呀,飲完又開始唔舒服,我真係黎賤架,搞到成日都無咩心機,個腦實晒,咩都 諗唔到,辛苦辛苦,連日記都唔想寫喇。

九 月 三 日
淺水灣記
嗚~~尋晚成晚訓唔著,今朝又要八點幾起身,咁搞法遲早x_x。
一早起食又同呀哥嘈,佢拿住個木衣架想打我,哈,我先唔驚呀,呀媽係度,我唔信佢敢打呀,由細到 大都俾佢恰,而家緊係恃住自己有病,「博」佢「應該」唔會打我,呼~好彩佢真係唔敢打。
勁瘀呀,落巴士果陣俾呀如姐踩甩左隻人字拖,即時著番,拖住佢落車起勢咁走,逃離「瘀帶」,嗚~ 可惜呢個故仔同灰姑娘果個無關係。
今日約左十個展翅大使的朋友仔去淺水灣玩呀,佢地去到燒野食,嗚~我又唔食得喎,怕唔乾淨,唯有 望住佢地食得津津有味喇。上次去淺水灣玩三十七度超熱,仲要勁多賓妹,迫到死呀,好彩今次有少少 雨,所以唔係咁多人。之後我地去左沙灘玩,以前我好鐘意去沙灘游水架(其實係侵水),而且又 成日去淺水灣釣魚,對我來說淺水灣係屬於我的,是我的後花園(無咁有錢),好親切、好多回憶,所以 一見到個海我就發顛咁衝左落去,COOL!果種感覺實在太好喇,我真係想成個跳落去侵呀,哈,玩 到落晒形,成身都濕晒,係差d無滴水咋,不過又因為擔心個傷口會破傷風,所以之後都收儉左,好不 安咁走左去急救站洗洗個傷口。安心左之後又繼續顛,去左玩九十度「烏」低身,用個百佳袋捉魚魚, 但「烏」到勃晒都係捉到兩條,有d無癮,就去左捉d滿足感大、挑戰性低,的超微形小蟹蟹,哇哇 ,呀如好勁架,捉蟹好似執米咁,話咁快就捉左二十幾隻,果然係新一代蟹王呀,「呀如,你好叻呀, 我愛你!」。我發現數字球係發明俾牛玩架,印像中我玩果三次,都玩到暈低咁滯,因為跑黎跑去再加 埋狂笑,導致腦部缺氧,個頭又痛,果然係唔適合羊玩,咩~。
佢地諗住去銅鑼灣唱k,一齊撘車走果陣,我同呀如唔小心落早左個站,所以索性去行陣街先,因為k 房空氣唔好呀,唉~呀咩超難服侍,頻臨絕種嘛。哈,我地剛剛去完沙灘玩,好似兩個拾荒者「落」到 一d好現代化的地方,真係失禮晒。我去左金百利探susuky,再去time square 探nathya,之後係city super食左個好好好好食的日式燒餅(羊咩推介),送左呀如撘車我就上去k房搵佢地,但由於太焗的關係 ,等到nathya收左工,我又落左去同佢飲野,送佢撘埋車(咦?點解做埋d野咁似男仔架呢?唔通我係. .....)就上番去坐,我發現三個男仔唱起「人妖打排球」果首歌真係非比尋常咁傳神,由其係可愛的dick dick,真係嬌俏到無得頂,都幾耐人尋味。我想聽呀東的風一樣的男子,但就係剛剛唱到時就俾人cut左 ,埋單喎......今日又玩到點幾先歸家,無法喇,我又就夠期入去住喇....緊係盡情咁玩喇。
嗚嗚~一邊寫日記一邊俾蚊咬,咬到四點幾,我又失眠喇。
 

講過咩呀<----------昔日發傻---------->繼續睇嚕