十 月 二 日 星 期 一
番醫院渡假
七點幾起身執定行李「遠行」入醫院,爸爸負責做司機,車我同媽咪入瑪麗急症室,唉....住 開的血科又唔收急症,我17歲入細路房又太老,入成人房又太細個,當我波咁踢,結果我呢隻 波就踢左入普通科果個龍門喇,我剛剛做完化療無扺抗力,應該入細房先安全,不過細房又無 位喎,唯有住大房喇,好彩係凹位,無咁易感染,不過響正廁所隔離,仲要沖水壞壞地,同房 d呀婆又懶,唉....好似住響公廁咁。每次發燒入院都要留小便,但巧合地「唔方便」所以留 唔到喎,護士長就一本正經咁話要插喉放小便,哇!唔係喇 fa,一聽就知係十大酷刑喇,嚇死 我喇,好彩俾我嫘甩左,呼....但講到抽血,就無得嫘喇,兩個男實習醫生,一個同我抽血, 一個同我傾計,哇!同我傾計果個好鬼索架,原來佢做過細路房,唔怪得知俾佢到暈得一陣 陣喇,不過暈還暈,我好清楚知道另一個醫生篤左兩次都搵唔到條血管,仲要"了"下"了"下咁 都搵唔到,哎呀~~~~咚!痛死左,最後都係靚仔醫生出馬,不過我血小板得番好少,所以抽血 果度瘀左一大撻,痛左幾日呀。
今次有新發現呀,住左醫院咁耐,我都係第一次見到一個咁無愛心的姑娘咋,果個姑娘整到另 一個女病人隻手流晒血水,極度粗暴,我含住支探熱針成個字都無人理,請佢幫我收番,佢就 發晒老皮咁鬧人,唉....究竟係咪有燥狂症呢,無理由廿幾歲咁早更年期卦,不如我俾張床佢 喇,我諗佢比我更需要享用醫療設施,「醫生!姑娘有病架!」。


十 月 三 日 至 十 月 九 日
入院八days大事回顧
之後住左兩日大房,好辛苦呀,個廁所好臭,我每日都係等爸爸、媽咪收工買晚飯黎,就係咁 有時由朝早餓到十點幾先有得食,不過d牙肉又腫又痛,所以選擇性都不大,離不開「軟飯」 。這裡普通科的姑娘衛生意識好低架,唔同血科,搞到我日日都驚會感染,死人架喎,我唔想 過唔到十八歲。有晚無端端有個教授同成班醫生仔巡房,一見到我就話我值得睇,之後又鬧d 醫生唔應該將十七歲血癌病人放響大房,叫人快d同我調房,我以為有著數喇,點知之後個個 當佢講的野耳邊風,唉....我想去返血科呀,呢度連個廁所都臭過人,好污糟呀。第三日早上 ,一起身忽然好鬼down,d姑娘做野好求其,污糟到死,但又唔敢投訴喎,費事俾人虐待嘛, 唉....成肚氣又無得鬧,唯有"尼"埋喊喇,等到血科李教授黎巡房我先敢喊住講俾佢知,李教 授就搵護士長講,之後d姑娘係乾淨好多,但我就俾燥狂症姑娘串「唔洗望喎,我無掂到你呀 。」,唉....痴線架,話時話,真係要多謝李教授,別人都說未見過教授咁好笑容拍個病人個 頭,哈,我可愛嘛,多人錫囉,呵呵~~呢間大房有五張病床,其他四張床都係老婆婆,我諗加 埋我都有三百幾歲呀,響醫院清閒的日子,我真係覺得自己好似入左老人院咁。第四日,即係 星期四,我調左入細房,不過依然都係響普通科,今日明哥哥同bee 哥哥都黎探我呀,好開心 呀,bee 哥哥仲響日記度提起我:
瑪麗醫院奇遇記,山長水遠見見妳!
放學,閃人,去瑪麗醫院探我網友呀咩!我係第一次單拖去醫院探人,亦係第一次去瑪麗咋, 好驚驚呀!原來係響中環站環球大廈出口轉右行廿秒就到小巴站架喇!(記低佢,第日再去的 話就唔會唔記得啦!小巴六蚊!上車俾錢!)
一個人上到瑪麗,好叻叻呀!仲自己上埋去3樓咩床(咩床=保密),響房出面見到佢,佢已 經笑到見牙唔見眼喇,咦,唔係喎,佢帶左口罩架,點見佢D牙呢?咁即係話剩係見到佢笑, 又唔見牙又唔見眼啦!我企左響房出面一陣呀,因為佢無招呼我入去,又無招手叫我入去,但 我又見到佢有個Friend響度,咁咪俾D禮貌響出面等一等囉!但等左好耐,佢都唔理我,剩係 笑,我谷鬼氣咪衝入去囉!跟住佢個朋友就走喇!(呀咩,妳唔駛驚妳的秘密俾人知呀,無乜 人睇我呢個垃圾網頁架!)
見到佢精神都幾好。我一坐低,張凳仲暖。我望住佢,我都唔知講咩好,可能耐無見啦!呢次 係第二次見佢,之前見佢,唉,好耐喇,唔記得左幾耐喇!我無野講呀,佢講囉,但我好唔自 然呀,我平時聽人講野係望住人地個口,但佢戴左口罩,咁我望佢邊度呢?眼囉!咁我咪好唔 自然囉!慢慢,好快,幾分鐘,我就開始自然喇!
一路傾,一路傾,乜都講,大家無隔膜,我就覺得係因為我地大家本身唔識,咁講野就好似方 便D,唔驚會爆;而佢就覺得係因為性格夾。是但啦,總之好好傾,大家都癲癲地!
傾到有時無乜野講,但突然又嘔到好多野講。我好驚呀,我驚我悶親佢,我講過幾次話驚佢悶 ,佢就話唔會,仲好開心添,佢話平時唔會講得咁開心,唔會講咁多野俾人知。係?咁我咪好 威?其實,我都講左好多野佢知,我平時都唔會講咁多俾人知,女友例外丫,但唔好誤會,佢 唔會﹑一定唔會係我女友,我同佢係好Friend好Friend。講講下,我教佢平仄,唉~終於學識 喇佢,教左佢好耐。又俾佢睇下我的真跡,睇下我的詩,仲邪到俾我的「畫」佢睇,我畫的都 唔算係畫,核突到無人有,但都仲有一個人欣賞我,就係妳。跟住佢又畫我的肖像,佢畫得好 似架,真係好似,佢畫左一條流緊口水的淫棍出唻,似到十足。講講下,原來佢都鐘意食我的 極品之一--叉燒油雞飯。佢仲有一句精句,係買叉油雞飯果時講架,我真要學下喇,就係「 叉燒半肥瘦,唔該多蔥油!」好押韻呀,正!
佢呢,係住細房喎,同一個女人一間,我一直係背住個女人唻坐,所以個女人係見唔到我的表 情。一路同呀咩傾啦,我又屎忽鬼八卦走去聽個女人講電話,內容大概係「你有無同BB玩呀 ?(個電話好大聲,我聽到對話的係一個不知男女的小朋友,相信係佢的骨肉。)……肚唔肚 餓呀?肚餓去搵D野食啦~(聲音有D振。)……去食雪梨啦!批左皮先食呀!……一係食香 蕉啦,搣左皮先食呀!……好啦,小心D啦!」只係好簡單的幾句說話,好日常生活化,好普 通的對答,但聽在我的耳裏卻好生動,好感人,我一路聽一路喊,仲俾呀咩笑添!我唔知點解 喊,可能係因為我感到生在福中不知福啦,平時我阿媽響我身邊叫我食野我就唔理佢,但我背 後的女人好想響自己的兒女身邊都唔得,唉!好無奈,好感動呀!
跟住咪繼續傾囉,但到最後,到而家呢一刻,都唔係好記得同佢講過D咩,咪好囉,呢度講呢 度散。原來的坐左三粒半鐘,用全副精神同佢傾偈,用晒所有能量令佢唔悶,由五點三坐到八 點九,仲攪到自己有D頭痛,有D燒添。雖然累就累D,不過真係好開心呀!見佢真係開心咪 得囉!

果日就係咁喇,嘻,copy左bee 哥哥d日記,我咪唔洗講咁多囉,偷懶。不過....惡夢就係第 四日的夜晚開始喇....爸爸買左pizza hat的海鮮闊條麵,哇,好好食呀,媽咪又食左少少, 我餓左成日,緊係食左好多喇,到左第五日的早上,唔知點解有d作嘔,以為係自己心理喇, 之後媽咪打俾我,問我有無肚痛,佢話佢食左d闊條麵之後肚瀉左成晚,聽到之後,當堂涼左 一節,死喇....好似更加想嘔。下午調左上血科,同房的係一個十九歲的中七生。我見作嘔又 嘔唔出喎,於是就落左去七十一買野飲喇,上番黎發現枕頭好似俾人郁過咁,但都不以為意, 訓左一陣,訓醒先知....咦?我部電話呢?左搵右搵都唔見,咪問隔離床有無陌生人入過黎囉 ,佢就話剛剛有個男人入黎扮晒熟咁企左響我床邊....哎呀,有賊呀!唉....後尾咪唯有報警 ,差人落左口供就閃左lu,而我就好無耐,一邊作嘔一邊埋怨自己大意....到左夜晚終於嘔得 出喇,仲食乜嘔乜,剛剛飲左一碗羅宋湯,就足足嘔番一碗出黎....訓著左都起身嘔,今晚嘔 左三次。
第六日早上,以為新的一天,唔會再嘔喇,點知一醒又嘔,下午又嘔四次,食橙嘔橙、食包嘔 包,嘔完之後虛脫,訓到不醒人事,醒左又繼續嘔....一直嘔,嘔到星期日的下午,我一聞到 d藥味,又反胃嘔,三日的累積嘔吐指數係十一次,仲辛苦過做化療,總算係「呀咩最痛」。 我一直都唔敢講俾醫生知,第一係怕佢鬧,第二係怕佢唔俾我出院,結果係我再唔嘔時,先推 左我落去照左兩張胃的x光。我由星期五餓到星期二,嘔左三日,簡直係對食物產生恐懼,所 以之後都唔想食野,但又好肚餓,餓左五日,我終於明白厭食症的人係幾咁慘,可以食得飽係 好幸福架。


 

睇左未<------------昔日發傻------------->繼續睇