一 月 八 日 星 期 一
彩虹泡泡糖同盟
尋晚打日記打到四點幾呀,不過都算早架喇,於是番入房拿左小嫻本「channel a 」出黎 睇,呢本書係以一個個短故事形式,不過其實個個故仔都有少少關連,今晚我又睇左一個 ,係講個女人一直好掛住分左手三年既前度男友,結果鼓起勇氣打俾佢,個男人就諗,佢 一定係身活得不如意,所以先會掛念起他,睇到呢度,我就回想起我曾經都試過打俾前度 男友呀,果次係因為我剛剛有呢個病,但到左而家都無打俾佢的衝動lu,雖然我依然係病 ,又唔出得街玩,但我都過得好開心,因為我有好鐘意既野,我好鐘意我既網頁。初初我 以為得自己一個對鏡傻笑,但原來傻人唔只我一個。唔知我會響度傻笑到幾時呢?人生終 需一別,果一別,會係因為我再病左,定係我可以返學,所以丟底呢度呢,又或者係你唔 再鐘意睇我傻笑而丟底我呢。臨訓前,我幫部notebook小心翼翼放入棺材(電腦袋呀),再 執好佢d陪葬品,唉....果下真係有少少唔捨得,今次唔知要幾耐唔見呢,番到黎佢就無 晒記憶架喇,咩都要重新裝過,今次一定要好好重新做"人"呀,嗚~~~~希望唔洗俾人勾"利" 根喇。
訓到十點幾就俾人嘈醒喇,呵欠~~好眼訓呀,邊個咁大膽嘈醒我呀,等我變臉俾佢睇,原 來係媽咪,佢拎左我本notebook去整,但電腦舖個男人問長問短,媽咪又唔識喎,於是就 打番黎,俾左個男人同我講,我訓到烏下烏下,都唔知做乜媽咪變左個男人,但一講起呀 notebook仔既事,我就醒多左少少,但隻眼依然係一條線咁,佢話俾我知notebook仔根本 就無乜事,裝過佢窗口(window呀)就得,嗚~~~~好彩唔洗白頭人送黑頭人咋。
於是繼續訓訓訓訓,訓到十二點,又有人打黎,唔係喇fa,邊個又敢嘈醒本小姐呀,我d 朋友都知,嘈醒我既後果係會見到,另一個好恐佈好惡既呀咩,點知今次又係媽咪黎,哎 呀,又咩事呀,佢話工展會果度,隔離檔有隻做display既sony貓,180蚊買唔買喎?一聽 到sonu貓即刻精神一振,果隻野係大就大,不過成個月都日晒雨淋,又朝到晚好似工展小 姐咁企響度食塵,180 蚊就認真唔扺喇,拎到番黎又要拎去洗衣舖洗,唔化算唔化算,不 如去女人街,買個sony貓貓既震震咕o臣 仲好喇,攬住有得震震震不知幾過癮呀,今次無 理由俾人搵笨,我對sony貓既愛係理智既。
聽完sony貓之後就再訓唔番著喇,因為我驚媽咪愛女深切,真係走去買左果隻黑蚊蚊sony 貓,所以起身再打俾佢叫佢唔好買,影幅相算喇,佢話我知d人知佢唔買,即刻收埋唔俾 佢影喎,哇....洗唔洗呀。我記得前晚bee 哥哥講過佢個留言版死左,所以我一起身就幫 bee 哥哥整個新既版版,哈哈,就係用我自己果個改左dcode,同埋banner、wallpaper 咁囉,一直都無乜問題呀,所以我就更加奇怪,點解我識改唔識整呢,成日都要麻煩penny 姐姐,真係唔好意思呀。見cgi 留言版都整到,今日手氣咁好,就繼續乘勝追擊,順便去 改埋penny 幫我整既上載圖畫版同聯盟,原來我唔係蠢架,雖然唔識整,但我識改,嗚~~ 呢個世界係無蠢人架,淨係有懶人。整完個版之後就去畫聯盟個banner喇,聯盟叫咩名好 呢,本來諗住叫「傻笑同盟」,但又邊個會認自己傻架喎,之後諗叫「快樂同盟」,個名 係幾好聽呀,都幾好,尋晚訓訓下就諗到,不如叫「彩虹泡泡糖同盟」喇,我icq 係叫彩 虹泡泡糖架,呢個名係我上年失戀後改的,因為果一刻想追求快樂,而我又覺得彩虹泡泡 糖俾人一種開心既感覺,所以就改左叫咩尼芙彩虹泡泡糖,好喇,我個聯盟就咁叫喇。banner 我又整左兩個,初初果個動感得滯,d字彈黎彈去,好難catch 到黎睇,之後果個就靜靜 雞咁變色,不過係無乜特別囉。整完個圖之後,就開始改果d令呀咩瘋魔既cgi ,夜晚終 於整起喇,嗚~~~~好滾動呀。
bee 哥哥今日真係走去工展會呀,同我搵sony貓影相,呵~~~~開心到暈,但去到之後佢又 打俾我,話果檔野d人個個金毛紅毛,唔敢影呀,為bee 狗狗的安全起見,我都係勸喻佢 唔好影喇,但又浪費左bee 狗狗特登響屯門走出灣仔喎,哈哈,咁我咪叫佢走去同我媽咪 影相囉,佢又話唔敢喎,於是我就叫佢企響我媽咪檔口前面,然後等我收線打俾媽咪。
「喂,媽咪呀?你前面係咪企左個人呀?」
「係呀,佢企響度唔郁望住我呀,佢做咩呀?」媽咪哭笑不得的說。
「哈哈哈,佢傻架,你唔好理佢呀。咁好喇,無野喇,拜拜。」哈哈哈,我笑到收唔到聲 喇。問番媽咪,原來結果佢地真係影左幅相呀,哈哈,bee狗狗咁快有得「見家長」喇喎。
今朝先至拿左部電腦去整,但因為無乜事,所以即日拿番喇,一開機雖然唔同晒樣,但都 唔緊要喇,有得返生已經好開心架喇,快d同佢換張靚靚苦榮wallpaper 先。


左:之前太過動感的失敗作。 右:太過唔動感的完成品。

bee狗見家長

 



一 月 九 日 星 期 二

今晚有月蝕,好味呀。
呢幾日都有人黎吉場運吉呀,邊個咁夠膽響老虎頭上叮蚤?竟然係大雄個老友,佢不停 咁響留言板留左好多無意思既留言,害我刪留言刪到傻,不過是但喇,呀德叫我唔好理佢 ,d無聊人見無人理佢,佢就會自動收皮架喇,但個傻仔都可以自己同自己玩左三日,佢 可能真係有d自閉症,見佢玩得咁開心,是但喇,我呢度都係想俾到開心人之嘛,你又唔 洗我招呼,慢慢玩喇你。我個留言板多數都係熟人,好少其他人,尋晚無端端多左個"多事 人"喎,八掛睇佢email喇,原來又係大雄個老友,不過今次佢轉左名又幾有禮貌喎,仲同 我朋友搵mp3 ,見佢都唔似傻丫,咪同佢講。
「其實你唔玩人果陣都幾得人鐘意丫,不如做個朋友喇。」
「好呀~~~~~~~~~~哈哈~~~~~~好開心呀。」
之後我同佢同豆釘三個就化敵為友,成晚響個留言版度,當果度係chat room 咁傾計,好 搞笑呀。不過響零晨三點,奇怪既事發生喇,icq有人"哦噢~"我喎,果個icq fd send 左 massage 黎,講左句令人震驚既說話。
「我係多事人呀。」
多事人add 我唔奇,但果個人竟然係我識既,實在太太太過份喇,玩左我三日,嗚~~~~我 俾人出賣呀,不過知係 fd都好d,俾人整蠱總好過同人結怨,我之前仲以為唔知得罪d咩 三山五嶽咋,好彩,我都唔係咁乞人憎。我問佢點解要咁做,佢話「想升班囉。」,真係 唔知好嬲定好笑呀,不過唔好再搗亂喇問天先生,你想升班的話呢,就留d有人睇得明既 留言,你成日留外星話,咁我好難做架嘛,我個網頁又唔係做俾外星人睇,再嘈call太空 總署d人黎開你個肚架。
今日整左成個下午,終於整起傻尾尾個logo喇,不過好似都唔係好靚,唉....其實上次唔 幫penny 整banner都係呢個原因,呀咩一向品味怪怪,我鐘意的別人又未必鐘意,不過好 彩尾尾話整得靚唔靚都會多謝我咋,呼~~咁都無咁驚,等我學有所成,第時一定整個再靚 d既俾尾尾。
尾尾請笑納。
好開心呀,雪糕蛋糕同豆釘響剪貼薄度,留左兩張可愛的圖圖俾我呀,一個係淚眼小白, 佢仲震震震震咁講「give me a meredith」呀,豆釘就畫左張扮羊咩咩的麥o麥 ,哈哈, 兩張都好鐘意呀,正到暈。
頭先無喇喇手痕,去抄櫃桶,我想抄番n年前同楊千嬅張合照出黎威喇,因為影到我勁樣衰 ,而又影到佢超靚喎,所以我都唔知塞左去邊喇,反轉個櫃終於搵到喇,不過....鑑於影 得我真係太樣衰,所以好耐之前,我將張貼紙黐住自己個樣,唉....你話死唔死丫,我仲 謊死人地會"meet"我張貼紙咁喎,黐到鬼咁實,結果我都係放棄,轉移目標,搵相底!皇 天不負有心人,終於俾我搵到喇,嗚~~~~叫呀媽拎去晒先。點解會無喇喇同到佢合照呢, 話說,我果年仲係十五、六歲,同dfd去行HMV 喎,行到英文碟部,見到「咦?果個咪好 似係楊千嬅。」,哈哈,都幾難得呀,佢果時都未紅,我地都認得佢,佢一個人響度睇碟 喎,於是我地就好唔識趣咁走過去打擾佢,佢好nice呀,又幫我地簽名,咁橋我果時有相 機,於是我地就走左落樓下影相,事關HMV 唔俾人影相架嘛。我地一邊行邊傾計, 之後佢同我地遂個影晒相先走呀,我仲記得佢臨走前拎轉頭同我地講「遲兩日記得買我隻 新碟呀。」。遲兩日佢就出左第二張大碟「直覺」喇,千嬅隻隻cd我都有買架,佢唱歌真 係好好聽嘛,又可愛喎。
我個朋友仔send左首「我這樣愛你」俾我,起初無乜特別丫,咪苦榮唱囉,之後第二段, 點解變左leon架?哈哈,笑左陣之後,都無乜野喇,點知副歌果段....竟然係 苦榮同leon 一齊唱,哈哈哈,好搞笑呀,笑到我氣咳呀,朋友仔話係「苦榮響kellyly 樓下跑圈果陣 ,撞到呀leon搵緊lee ann 版。」喎,俾佢笑死,我問佢借左個版權,整左做rm,放響下 面播呀,你聽唔聽到呀。
今晚無端端拿番張圖畫出黎,呢張係之前幫中心做壁佈時畫架,無無聊聊拎左去上色,越 上越開心呀,因為我第一次響電腦幫圖畫加陰影咋,個效果又係好喎。油左兩個鐘,終於 油好喇,見佢隻色咁sharp ,一於順便整埋做banner喇。好搞笑呀,banner版本係公仔對 眼有個「咩」字,cool到暈呀。

呀咩扮泡泡龍呀。




一 月 十 日 星 期 三
尤魚筒飯
咦呀,尋晚又好夜先訓喇,慘喇,每晚開夜車,唔得,我決定都係早d訓,最多早d起身 寫囉,今日新聞又講喇,夜訓有唔知咩壞既磁場,咩對咩身体唔好架,我要改喇。哥哥尋 晚話整「尤魚筒飯」我食喎,仲叫我早d訓,唔係無得食,講到咁難得難得,好,我要早 d起身食。
媽咪又大大聲響度講「都唔知你地兩個咩人黎架,前幾日先打完交,今日又整呢樣你食, 整果樣你食,我就話整舊屎你食喇。」唔好呀,整左我唔食架。
我一路流住口水,一路訓覺,呀,正,聽朝就有尤魚筒飯食喇,唔知會唔會加d尤魚絲落 去呢....到左今朝,我起身既時侯已經日上三杆,死喇,呀哥咪出左門口?我隻眼一條線 咁撞入去廁所刷牙,麻麻已經去左打麻雀喇,我回想我半夢半醒間,佢好似同我講過d野 ,佢話呀哥番左工喇,我要食果舊野就叫工人整喎,唔係喇 fa....叫佢整....咁不如我整 喇,橫掂我同佢既失敗率都係咁高。之後我就懶醒咁,拿呀哥之前整好,讓晒d飯入去既 尤魚筒入焗爐,再打俾呀哥問點整,佢話要用支牙纖篤實尤魚筒個口喎,唔係d飯會爆出 黎,睇真,個尤魚筒個口咁細,d飯都響晒入面喇,點爆呀,但佢咁講得,是但喇,我搵 支牙纖求求其其咁篤,咦....個層尤魚好硬呀,篤唔鬼入,篤一半算喇。於是我就開爐, 眼白白咁睇住d飯由個尤魚筒口流出黎,原來真係要篤實架,結果讓入去既飯有一半走左 出黎。好喇,終於有得食,咦....點解d飯咁爛既?好難食呀,唯有切碎埋個尤魚筒,拿 去炒下佢,等佢無咁濕喇,炒完都係差唔多,最後,我拿左盒檸檬茶,送晒成兜飯,食到 我反晒白眼呀,但鑑於粒粒皆辛苦,我唯有食喇。
上網喇,前幾日答應幫尾尾整流狗,但一直整得唔好,所以今日又整多個,呢個好少少 喇,但又好似好娘喎,唉....我真係豬丙呀,總之唔好認叻喇。之後我又幫表妹整左一個 唔緊要喇,因為佢之前無logo嘛,無得比較,咁樣少d壓力。

整好兩個logo之後就要幫包包整聯盟喇,但包包話佢唔整banner,我就拯強要幫佢畫,好 彩都算過得去,佢個盟叫「channel-包」呀,嘻嘻,係因為小嫻有本書叫channel a ,包 包真係有心思呀,咁都俾佢諗到。我整到channel-包d字好似朱古力既顏色,見到就想食 喇,整好個banner,就要開整聯盟dcgi 喇,改下呢度改下果度,搞掂!整左成個下午, 一d都唔覺得悶呀,因為我一路聽住chatham send俾我66mb既「初戀o拿o查麵」ram,正 呀,我上903個網搵唔番喇,估唔到佢有喎,我都幾狽呀,我第一次走去聽佢個廣播劇咋 ,之前聽人講就聽得多,不過我又好想知點解苦榮要響kellyly 樓下跑圈喎,咪叫chatham send 俾我囉,成66mb呀,如果有人想要,而又有寬頻的話,就搵我喇。我好似d車衫廠d女工咁,一路聽住廣播劇,一路 整埋傻尾尾既「白色聯盟」,個字同個底色都係白色,不過個字就立体既,我覺得好正呀 (哈,梗係喇,我整架嘛。),因為純白色,cool到震呀。傻尾尾果間支援cgi 既公司好麻 煩架,所以我就索性將佢個聯盟放響我個account 度,哈哈哈,咁樣我就係幕後黑手喇, 尾尾你醒醒定定呀,你個盟響我手上架。

今日一口氣整左兩個logo,兩個banner,兩個聯盟呀,我仲一次過聽左十三集「初戀o拿o查 麵」,做左咁多野我都未累呀,仲可以走去打日記,我真係覺得自己好搞笑,我發現呢, 當我響電腦做緊野,唔會覺得悶、眼訓、肚餓架喎,直到我今晚沖涼,我先知原來我係幾 急架喇,但之前又唔覺喎,平時一有人打電話黎,我行開去接電話,由起身果下我就開始 眼訓喇,所以呢排傾少左好多電話,因為我都係隻眼望住個電腦,個口就「嗯嗯嗯」咁答 人,搞到dfd好無癮,再唔係就趁人地講緊野,我就無喇喇撻一句電腦d野出黎,搞到我 而家斷六親呀,嗚~~~~我一定係電腦鬼上身呀。

一 月 十 一 日 星 期 四
交換日記
尋晚寒窗打日記既時侯,我呀哥又扭計要打機,佢今次仲話要拎我剛剛醫返好果部notebook 番入佢房玩,哈,如果呢個係佢要我俾佢打機既奸計,佢就得米喇,因為愛機深切,我寧 願唔寫日記,俾部機佢打,都唔借部notebook俾佢,唉....算喇,兩點幾,橫掂我都諗住 要早返d訓。入到房慣例係開電視,睇陣雜誌先訓,電影台做緊「至激殺人犯」呀,剛剛 播到d殺人鏡頭,哇,正呀,夜麻麻鬼片就唔敢睇,殺人片正呀,之後我就眼都唔貶睇喇 ,唔夠氣氛,熄埋燈尼響被竇睇先,好恐佈呀,我一路掩面一路睇,唉....人就係咁架喇 ,又要驚又要睇,不過我覺得我睇呢套戲,會比你睇呢套戲驚多d,因為主角呀王喜個樣 好鬼似我呀哥,一見到佢殺人,我又聯想到自己俾佢殺,好驚呀,媽咪~~結果諗住早訓, 但睇完都四點幾lu,不過果種感覺好舒服,因為我終於唔係成日淨係對住部電腦,仲有做 過其他野,剛剛睇戲果刻,都有諗過起番身打埋d日記架,因為掙住人地d野好似好唔安 樂,但我都對左部腦成日喇,我係鐘意做就去會落力去做,但工作狂都要休息架嘛,我想 抖下,我要抖下。

今朝成兩點鐘我先起身,我真係好耐無試過咁威喇,記得以前響醫院,朝朝七點鐘都會俾 d呀姐嗌醒食早餐架,不過耐左知道朝早少電視睇,夜晚多d,我就開始改變我響醫院既 生活習慣,就係晚晚睇電視睇到十一點幾,再開始煲電話粥,點幾兩點先訓囉,朝頭早再 無呀姐嗌我喇,因為佢地都知我唔食早餐,要訓覺,可能又驚我變臉呢,咪俾我訓囉,醫 生巡房無乜事都唔會叫醒我,於是我就可以訓到十二點幾午飯時間喇,有時我仲會傻更更 到問姑娘,醫生做乜唔黎架?醫生就會答「我嗌左你好多次喇,你都可以完全唔應我。」 ,哈哈,瘀皮。朝朝成十二點幾先拎住牙刷走出房去刷牙,果下真係幾威架,個個病人都 問我有咩心得,可以響醫院都訓得咁好呀。

一朝早都無乜可以做,咪寫番尋日欠落果個日記囉,煮左個米粉,食得果一半,聽下電話 之嘛,轉頭又無胃口喇,我真係懷疑個肚生蟲呀,邊個住九龍成果頭呀,幫我去啟德同呀 陳伯買包「金織散」丫,唔該。好喇,寫完日記就走去同bee 狗狗傾左陣電話,我又一次 爭住認叻話要同佢整logo,其實我唔係覺得自己整得靚,我就係覺得整得唔靚,所以搵多 d人俾我做實驗,哈哈哈(奸笑),而且bee 狗狗之前無logo架嘛,無得比,咁我整果個咪 最靚囉,yeah。但傾左好耐,都未講到個design。
「不如叫"咩咩bee bee車"喇。」天真的bee狗狗說。
「唔好!人地以為我地兩個有咩關係呀。」
「咁"bee bee 床"喇。」
「唔得~~好似咸濕網頁咁。」
結果我地用左成粒鐘都係響「不如....」同「唔好....」之間徘徊,到左五點,bee 狗狗 要落去買送,我咪叫佢諗到再打俾我囉。一收線我就撻左落媽咪張床度,呼~~~~好眼訓呀 ,不如訓陣先整喇....今日對我黎講,天光既時間得三個鐘,因為我兩點先起身,五點又 訓過,之後我矇矓間聽到好多次電話響,我心諗「工人你快d聽電話喇,仲有唔好嗌醒我 呀,變臉俾你睇架。」

夜晚,「呀芝,你起身食飯喇,今晚有銀雪魚呀。」唯獨是對住呀麻,我唔敢成日變臉, 唉....食飯對我黎講再唔係樂趣喇,因為近呢個星期個胃都飽飽滯滯,成日有胃氣,又成 日作嘔喎,媽咪嚇我話可能係個胃排斥呀,死喇,姑娘話d大腸、小腸、十二指腸、胃等 等等等排斥得厲害既話....要照腸鏡、胃鏡架,聽到我都毛管動呀。
幫呀包同尾尾整左個同盟banner之後,又學多左野喇,死喇,即時覺得自己果個好唔掂, 唔得,整番靚d先,整左成晚終於整好喇,呼~~~~總算係咁喇。

今日penny 話買左本書俾我呀,嘻,好開心呀,唔講唔知呢,我係愛書之人黎架,我記得 之前買左本書叫「交換日記二」,今日penny 睇番我d舊日記,知我話呢本書正,就走去 買左本「交換日記四」,咦?唔知佢果本好唔好睇呢。我記得之前入醫院,好期精神好一 點時,我每朝都會拎果本交換日記出黎睇,睇完心情當堂好左,因為書中兩個作者既遭遇 實在太搞笑喇,就算唔搞笑既,經佢地寫出黎,都會變左係一件有趣既事情。如果話我鐘 意佢既故事,倒不如話其實係我欣賞佢地既樂觀既性格,我欣賞從佢地眼中看出來的世界 。我都希望我可以有令人快樂既力量。我同penny 每日寫日記,嘻,其實我地都可以出本 交換日記(hong kong version) 喎,唔知有無出版商向我地招手呢。

ps:話說今早起身,隻眼仲係一條線既時侯,撞到小小幼稚園既校長咪咪,佢即時指出呀 咩寫錯字!死火喇,寫錯字係常有既,點解咪咪會咁緊張呢,原來....我竟然將右下角的 「熊貓」,寫錯左做「態貓」,嗚~~~~好狽呀,無計喇(又開始賴喇),我個係1024x768嘛 ,我隻眼又因為唔夠訓,經常一條線喎,校長,唔好罰我得唔得呀。

一 月 十 二 日 星 期 五
我要早訓!
咦....講過話要早返d訓架嘛,好,尋晚一早諗定一於兩點訓,寫淨既日記就第二日寫。 兩點鐘喇,但我寫得好起勁喎,諗住寫埋先訓喇,但我呀哥又開始扭計,唉....俾佢知道 我既弱點就係notebook,佢今晚又出絕招,「話」要搬我部notebook番入佢房玩喎,激死 ,我咪叫佢等多我三個字,之後我俾番廳果部佢囉。算算算,原本都諗住早訓架喇,但入 番房就點都訓唔著,可能因為太「早」,好難咁先訓得著。大約三點半,怪事就開始發生 喇,我塊面好鬼痕呀,咪rrr囉,但越r就越痕,頭頂又痕,死喇....塊面原來有三粒 蚊「難」呀,咦....我由細到大,最怕最怕小昆蟲架,蚊一定係頭果幾位囉,半夜三更, 無計喇,咁黑,眼不見為乾淨,訓喇訓喇。我想息事寧人架,但隻蚊竟然響我耳仔邊「v 」「v」聲,喂,你咬還咬,唔洗知會我架喎,我當堂嚇到成個彈起,即刻飛過去開燈開 電視,一定要打死隻蚊為止,都變態架,電影台夜麻麻播「人肉天婦羅」,其他台就一係 粵語長片,一係就陳年記錄片,唯有局睇番電影台喇,唉....一套完左,第二套竟然係「 生化壽屍」,但我未打死隻蚊,我又點訓得著喎,繼續睇,第二個台播緊「疆屍先生」呀 ,仲恐佈,結果我三點半醒左,等到六點鐘都係見過隻蚊兩次,但一下就唔見左,唔可以 尋冤得雪,但都天光喇,算喇,唯有訓覺。估唔到呀,今次同隻蚊響房玩,仲要玩通頂, d咁笨既野真係唔好話俾人知。唉....原本諗住早訓,但就搞到六點先訓,今朝起身已經 係三點喇。

一起身,小小幼稚園既校長又有訓示喇,佢話一向唔參加webring 呀,但竟然加入了「彩 虹泡泡糖同盟」,哇,好開心呀,真係有少少受寵若驚既感覺,原來佢係俾呀咩作既一段 介紹吸引到:
你有聽過彩虹泡泡糖嗎?那是一種傳說中的糖,
吃了會令人快樂,是一種長久心靈上的幸福感覺,
你有吃過嗎?我可以給你一粒,
但你必須用一種不幸去跟我換。
怎麼說呢,究竟係我表達能力差既問題,定係睇既人領悟錯呢,「但你必須用一種不幸去 跟我換。」你會覺得係咩呢,好多人一睇就覺得係用自己既唔開心去換開心,哇,你都傻 架,香港地邊有咁著數既野架,如果你係女仔又信既話,就要小心俾人扼喇,其實原作者 既意思係,你要選擇一種不幸的事去承受,我就會俾一粒泡泡糖你。聽左個真相又覺得好 唔扺?其實當你遇到不幸,你先會知道幸福的感覺;有天黑的寒冷,你先會明白天亮的溫 暖,如果你從來都係幸福下生存,你根本唔知咩係幸福,你淨係會身在福中不知福。我想 唔同既人對呢句說話都有唔同感覺,從人唔同既睇法,就可以知道其實佢幸福與否。你既 想法唔同我一樣都唔代表係錯呀,可能錯既係我,你有權去編輯你既想法。你呢,你睇到 既又係一個點樣既版本?
無止境的追求,其實一早已經擁有。

penny 今日寄左本書俾我呀,佢話個郵差抄我個名果陣呆左,問penny :「下?叫呀咩呀 ?」,哈哈....真搞笑,有時call朋友都幾驚....一時之間唔知留咩名好。
「呀咩丫唔該。」我怕佢以為我玩佢咋。
「呀may call機主....」佢好自然咁講。
「唔係呀may ,係呀咩,口羊,咩。」我尷尬咁講。
「呀咩call機主....」佢一定係以為我整鬼佢喇。

今日我成五點先食早餐呀,幾威呀,我仲要係食炸薯條,真係無得頂呀。一路食一路幫bee 哥哥整logo,本來話今朝俾佢架嘛,bee 哥哥話要粉藍同粉紅喎,風騷得佢丫,終於整好 喇,係「bee bee房」,「bee bee」兩個字搖得好似bb床架,嘻,希望bee 狗狗會鐘意喇 。

之前有朋友話好想要「苦榮響kellyly 樓下跑圈果陣,撞到呀leon搵緊lee ann 版」既我 這樣愛你喎,但因為個版權係我朋友既,所以我唔敢亂借呀,我地呢d出黎行既,講口齒架嘛,但我問過之後 佢又俾喎,好喇,如果有人想拿番屋企聽既話就拿喇。
作曲:Choi Sun Wo
作詞:林夕
編曲:何志偉/ Chatham
主唱:黎明/苦榮
 黎明版<------------->苦榮版   (羊媽媽只搵到這兩個獨唱版,你地只好分開聽喇。)




一 月 十 三 日 星 期 六
好眼訓呀!
尋晚隔離座個吳太話要過黎探我喎,哇....都唔係半夜三更,成十二點先黎呀,你唔訓, 夜麻麻一個人走過黎都危險喇。我中一至中三都係住隔離坐架,果時就剛剛係同呀吳太同 一層囉,咁橋我地兩家人都係性吳,仲記得搬屋果陣都幾搞笑,話說我而家住呢座,同以 前果座最高有幾層係相連,所以搬屋都唔洗落樓,淨係搬上去,過隔離座,再搬番落黎。 仲記得呀吳太以前都有黎過探我架,果次係晏晝,麻麻響度招呼佢,哈哈,佢俾我最深既 印像就係會買好多野食俾我,我真係幾似細路仔架,所以我都幾鐘意佢上黎。上次佢買左 豆腐花喇,仲有雪糕糯米磁呀,果時雖然未換骨髓,但雪糕都依然係違禁品,嘻,佢既然 係買俾我,我就梗係大模師樣咁偷食喇,今次果然無令小朋友失望,佢又買左麥提莎,仲 有我勁想食既樂天熊仔餅呀,本來我想一下收埋架,不過俾媽咪見到,唉....沒收了,最 後我只得到一筒大既黑加倫子軟糖,都好喇,我都鐘意既....收到人禮物,一早諗住乖乖 坐響度做下紙板公仔,但吳太又叫我早d訓,我心諗「十二點『咋』喎,咁早....」,本 想再接近電腦範圍既時侯,吳太就話同媽咪有野斟喎....咁我唯有攬住筒糖,依依不捨咁 閃入房喇,有野斟又唔俾細路聽既....唔通呀爸有外遇?定係吳太個仔搞大左人呢....原 來筒糖係「掩口費」。響房又悶喎,出去拿汽水既時侯,見到吳太show左好多相架出黎, 仲以為係吳太響度sell野,原來係吳太個同事design左d幾特別既相架,想放響媽咪檔口 賣,講真又design得幾好既,幾有「無印」feel,不過唔係咁穩陣,放無耐就爛喇,原來 呢d就係唔俾細路仔聽既野....話晒我都讀過下design,應該俾番d面嘛....

今朝起身,隻眼一條線咁飄出廳,咦?有個文件袋喎,唔通係....個公文袋係penny 做野 間公司黎架,哇,一打開,嘻,係penny 送俾我果本書呀,叫做「跟快樂來一個擁抱」, 嘻,好野,無得行書局,但有新書睇,多謝penny ,啜~~

「世上只有一個人可以決定你是否快樂--那就是你自己。」

兩點幾食完早餐,呵欠~~好眼訓呀,又去左訓覺覺,醒番既時侯已經係七點喇,其實唔係 我想醒。
「呀gi,食飯(注意,佢係講到鬼鬼地咁講既)。」工人走入房嗌我。
「唔食喇~~~~~~(有尾音)」差d要變臉。
過左幾分鐘,佢又走入黎。
「呀gi,食飯(注意,佢係講到鬼鬼地咁講既)。」同一句,響上面copy落黎。

「得喇....(有尾音)」唉....激死,無氣變臉喇,唯有死死地氣起身食飯,望晒成個廳都 唔見麻麻,咪問工人麻麻去左邊囉,佢指出窗口,向住秀茂坪果個方向,無理由上左去打 麻雀架,都咁夜囉,問多次佢都係指向果度,是但喇,可能去左姑媽屋企食飯喇,於是我 一個人好lonely咁用筷子篤住果碟魚,唉....都唔想食,又嗌人起身,我食晒一邊既魚肉 就收皮喇,食淨好多飯呀。唉....無心機呀,夜訓又無精神,日日響度放蚊(即打呵欠), 日記?唔寫喇....人地累丫嘛....咁我病,病就梗係要休息架喇(其實係懶),明明想寫架 喇,但我一起身行開下,我呀哥就「片」埋黎,坐左我個位,唉....果個我風水位黎架, 真係唔係我唔想寫囉,係我呀哥坐左,咁我「唯有」閃入房打機喇,有機玩,即時由喪屍 變超級剎亞人喇。嘻,我最近煲緊「虛擬人生2」呀,真係好玩架,玩玩玩玩玩到成十二 點,咦?點解麻麻仲未返既?媽咪就開始著急喇,死喇,你問我我都唔知架喎,原來麻麻 今日參加左老人中心d活動呀,有得去食自助餐,哇....正喎,但點解咁夜呢,老人中心 應該好早放人先係架,死喇....樓下好鬼靜架,嗚~~我好鐘意我呀麻架,但我又無幾千萬 贖金,點算呀,十二點幾,媽咪週圍打電話,問麻麻d床雀腳,麻麻去左邊,忽然有人打 開門,呀~~~~麻麻返黎喇,好野!麻麻邊會食得咁夜喎,一定係去左wet !唔預我。老人 中心d活動唔好搞咁夜喇,真係嚇親我地d後生架。




一 月 十 四 日 星 期 日
格仔餅
因為聽朝一早要覆診呀,所以今日d抗排斥藥要早d食,唔係聽朝就會驗血驗到排斥藥份 量過高,不過唔係話早食就早食,要隔十一至十三個鐘先可以食,唔係就會勁得滯,會手 腳痺痛架,呢幾朝都遲起身,所以夜晚都兩三點先食藥,媽咪就提我今朝要早起身早食藥 ,我個心都想架,但對眼係都要訓,明明十一點鐘之嘛,合埋無耐就變左一點喇,真係好 邪,唯有即刻彈起身喇,但唔係一起身就食藥架,仲要去刷牙,沖番杯阿華田送藥。晨早 流流真係濕滯呀,呢排成日作嘔,刷刷下牙又作嘔喇,我已經慢動作去浪口,費事真係嘔 就騎呢喇,點知一發不可收拾,真係嘔呀!咦....都無食過野,所以咪嘔黃膽水囉,嘔呀 嘔,好彩無吞左d牙膏,唔係就有排嘔喇。慘喇,仲要飲可樂送藥....飲到成肚氣,d藥 又臭喎,唉....結果都係成兩點先食藥,慘喇,又俾呀媽鬧。

我諗d血色素真係幾低呀,個人成日都好累,訓左十幾個鐘都無精神,好難集中到,坐低 起身又見暈喇,好辛苦呀....唔得,咁樣唔化算喎,一日訓左成十三個鐘都唔夠訓,終日 放蚊,我呢期日日都係白粉婆look呀,慘,唔得,聽日覆診一定要叫醫生放兩包血俾我, 我地呢d出黎行既,講兩句野又放蚊,又「私私縮縮」,好似好寒酸咁,唔得咁架嘛,新 年緊係要龍馬精神先update,吉場要大吉大利....(開始精神錯亂,下刪二百字。)

上年十一月,入醫院換骨髓,剛剛入院就梗係要威d,個朵響d先有勢力架嘛,哈,我都 算威喇,第一日抽脊髓,我就放盡黎嗌,放盡黎喊,free到震呀,不過真係痛架嘛。要令 d住緊響度既人知道有我呢朵小花入黎住,有咩方法呢,哈哈,我就叫姑娘將我email 俾 有響病房上網既病友囉,結果同一個二十歲既男仔做左朋友。我同佢都係見過大家一眼咁 多,因為住院成個月都唔俾出房架,而我地既溝通方法就係icq 。當時佢係住三號房,我 係住二號房,所以順理成章地,我叫「二號仔」或者「喂」,佢就係叫「三號仔」喇。我 同佢都覺最得意既地方係,相隔沒有一米的距離、背對背的坐著,好近好近,但 卻在廣闊的互網上傾計。不過自從我食左四日化康藥之後,個人就開始無精神,行步路都 覺辛苦,就再好少上網lu。果種化療藥值得一提,佢係細細粒,但好咸,一次食二十七粒 ,一日食四次,即係一日食一百零八粒,加埋其他藥丸,果四日每日食大約一百二十粒, 哈哈,係呀係呀,成日流流長,百幾粒係碎料,食之前我都係咁諗,但一次幾粒,飲水都 飲飽喇,最終我既下場係食到嘔,真係好辛苦。三號仔已經唔係第一次換脊髓,所以比我 堅強,好多野都一早料到,仲常常安慰我,到後期我有精神時,就到我安慰佢。因為房間 有個高高的大窗可以透過隔離房,有時望到佢房的燈好夜都仲未熄,我又會暗暗想「唔知 佢係咪好辛苦呢?」。十二月中,我出院喇,我無同佢講再見呀,唔知點解覺得佢係我icq fd,都係保持神秘好。我地約定,出院後九個月,一齊去樂華村食宵夜,嘻,雖然係好耐 之後既事,但我地都有同一個希望,係可以做返一個正常人。

聽日番醫院,咪問下佢想食乜喇,佢話魚蛋喎,哈哈,即係為難我喇,最後佢話想食魚肉 腸,嘻,咁就易喇。希望佢快d可以出院喇,三號仔,等緊你去食宵夜架,出黎行既,講 口齒架,你唔准遲到呀。

我以前好鐘意食格仔餅架,最好介紹就係廟街近油麻地街頭果檔喇,話得佢好食,就梗係 大牌d,夜晚八點幾九點先開檔,有時心情唔好仲唔開架。夜晚見到爸爸拎左好多花生醬 同鍊奶番黎喎,第一時間諗起,唔通爸爸今日做show整格仔餅?哇喇哇喇,唔得,死嫘要 食,哈哈,爸爸都無我辨法,唯有開左八底既份量,夜麻麻整俾我食囉,好彩麻麻明明訓 左都起番身等食,媽咪、哥哥又食,唔係我今次就慘喇,食到變左格仔都似。剛剛焗起好 香呀,唔似街邊賣的軟淋淋,不過都好呀,香口香口,嘻,媽咪幫我搽花生醬同好多鍊奶 ,好食呀好食呀,雖然味道同街邊既唔似,但都可以過下口癮嘛,好開心呀,唔洗等成年 之後先有得食。哥哥又溝左d朱古力醬落d餅醬度,整左一底朱古力格仔餅,佢又搽左好 多鍊奶,食果陣流到成隻碟都係鍊奶,爸爸都忍唔住笑罵佢樣衰。其實呀哥邊似「至激殺 人犯」王喜喎,今日睇獎門人王喜咁有型。


之前睇左未<----呀 咩 昔 日 發 傻 ----->仲有野睇


© 呀咩吉場 http://meredith.com.hk