一 月 二 十 九 日 年 初 六
覆診日
呵欠~~好凍呀,咁凍仲要晨咁早八點就起身,簡直係最最最慘既折磨,我著左一件super warm做底衫+冬天戰衣黑色樽頸冷衫+好鬼有型既黑色綿襖+超大超厚大褸,哇....好重 呀d衫,當堂跳都跳得無咁高。差唔多九點喇,要出門口喇,好彩今日升降機無人,條街 又人少少,唔怕俾人望。好彩今日好快截到的士,即時心情都靚d。同媽咪諗住搵個好傾 既的士司機,下次可以call佢黎接我地,咁咪唔洗好似上次咁,企響度俾人眼望望,又唔 怕d死的士佬拒載囉,不過睇呢個司機都唔好傾既,我即時對媽咪擰晒頭。媽咪真係豪呀 ,落的士仲俾利是人,唉....今次係平左幾蚊,但一封利是都扺番晒喇,唔化算唔化算。

今日都幾鬼多人覆診喎,媽咪都問過我好唔好派利是,我咪同佢夾定,帶埋細路哥果D先 俾,嘿嘿,點知今日為人父母果一堆都無返,好野(d孤寒野出晒),但抽血果陣,媽咪又 拿d利是出黎派俾姑娘喎,哇....你知喇,一派親野實好哄動架,仲要係一班師奶姑娘, 果把高八度既聲....耳膜都爆呀。呀媽俾d利是姑娘,d姑娘又派利是俾我,唉....好似 去左茶樓呀,亂戰中我收到三封利是,嘿嘿,最驚係有個姑娘好後生架,無理由結左婚架 ,個利是封係hello kitty 黎架,諗諗下....事有qk,醫院咁多病人,姑娘如果派利是 ,咁咪派到破產?唔通....扼細路仔既?會唔會係麥記贈飲黎架,抑話再恐佈d,係揮春 呢?本來話左唔拆利是架嘛,但好奇心底下,都係裝下先,呼....原來係真金白銀架,有 著數有著數。

我上年十月生日,血科有個姑娘,送左個sony貓毛毛銀包俾我,得意到想喊,佢係托人俾 我既,十一月頭我就復發入左骨髓科,一直都無機會多謝佢,直到今日,我終於見到佢喇 ,嘿嘿,好開心呀。佢叫念慈姑娘,好有愛心架,初初入院,人生路不熟,我成日尼埋響 被竇喊架,佢又幫我蓋被,又幫我熄燈,我最記得佢件衫掛住隻唐老鴨既公仔,所以我叫 佢「唐老鴨姑娘」。我初時見佢又幫病人倒水,又餵食藥咁,仲以為個病人係佢親戚添, 點知原來佢對個個都咁好架,有次抽緊骨髓,我仲瘀到喊住咁拖住佢隻手話「我最鐘意既 姑娘係你。」。嘿嘿。我鐘意佢除左佢有愛心之外,係佢玩得,我地成日互窒,有次我住 30a 床,佢就話我細喎....(意有所指),我地兩個狂笑,但媽咪就唔知我地兩個講乜。我 成日嗌佢「白衣魔鬼」架,嘿嘿,我入院既時間,d姑娘俾我玩殘咁滯。愈講愈遠,今日 我見到佢,於是靜靜咁走過去,大嗌「魔鬼」,嘿嘿,佢好似仲興奮過我咁,無窒我呀, 淨係捉住我話好掛住我囉,好開心呀,呢句我都講得多,好少人咁同我講,我地又大大聲 互相揶揄一番,嘻,好開心呀,笑到有少少頭痛。我都無諗過有姑娘會送野俾病人架,但 佢真係送左個銀包俾我,嗚~~~~所以我覺得同佢真係friend既,嘿嘿,咁黎分辨又好似白 痴左d。

今日見醫生,佢話....要抽骨髓喎,因為我成日唔食野,唉....醫生講果陣我又唔識話「 唔好!」喎,應承左之後先後悔,唉....下個星期一抽呀,好驚呀好驚呀,嗚~~~~平日拿 藥果度,有成幾百人響度排隊架,今日....數晒都係得大約三十個,媽咪話d人唔揀新年 流流番黎喎,唉....我都唔想....抽骨髓,嗚~~~~

番黎果陣,個的士佬好多野講呀,睇佢滿頭白髮,講野仲可以超大聲,真係中氣十足呀, 佢仲非常有智識,知道我戴口罩,係代表我扺抗力低,唔似得d無知既師奶,以為我有傳 染病,所以....我同媽咪睇中左佢,一於以後call佢黎接我地喇,我地講價講到以後都係 一百五十蚊一程呀,即係平左十蚊,不過媽咪臨走又俾利是人....嘿嘿,咁計落呢兩次都 無平到,嘿嘿....媽咪真係有錢呀....

一 月 三 十 日 人 日
napster
尋晚覆完診番到黎,第一時間緊係上網喇,但....咦?個cable 壞鬼左,喂,你收緊我每 個月幾百銀架,你偷懶?嗚~~~~佢真係無料到呀,點算呀,我仲有n咁多日日記未打呀, 你放過我喇....(其實日記唔洗上網打....藉口)算~~無得上網,我去訓覺。結果尋晚唔知 幾點開始訓,訓到夜晚唔知幾點起身,嘗試再上網,唔得,上唔到,又再訓過....訓到今 朝點幾,俾呀媽嘈醒食藥,食完又再訓訓訓訓到六點,哇....我第一次可以訓成十五個鐘 架咋,嘿嘿,所以今日都無做過d乜,浪費晒d時間。

夜晚我朋友icq我,話bsb既the call好聽喎,叫我用napster響佢度拿,哇.....死喇,napster 咩黎架,一時間覺得自己好唔update添。原來只要果個人登記左係napster 既用戶,咁其 他napster用戶就可以單撈佢電腦裡面既mp3喇,當然只會show mp3出黎俾你單撈喇,世界 各地好多人都登記左成為用戶,所以基本上你要咩英文歌都好易搵得到,不過中文歌呢, 就難少少喇,都可以試下既。單撈左番黎超好玩呀,又可以睇下人地收埋d咩歌,我玩左 成晚呀,搵左幾首一直搵唔到既英文歌,呢個軟件係呀咩強力推介,都係1mb 幾之嘛,絕 對試得過,我都登記左呀,單撈左番黎既話呢,可以add我個account,咁我地就可以互相 分享下電腦裡面既mp3 喇。
單撈here

我見到有人單撈自己d歌果陣,都有少少俾人偷緊野既感覺,不過最搞笑就係有人單撈我 首「足球小將」,嘿嘿.....果首其實係bee狗狗send俾我既「咸濕版」黎架,果個人一定 好驚「喜」呀,嘿嘿....


一 月 三 十 一 日 星 期 三
又嘔喇
今日我好乖呀,我知我日日訓到成三點先起身唔好,我不停提醒自己「唔可以俾自己訓咁 晏」,所以我今朝無一出太陽就起身落簾,我由得佢晒住我,咁我諗自己會快d醒,雖然 ....好似都唔多揍效,不過我都早左d起身喇,一點就醒左喇,嘿嘿....一點太陽都晒完 我間房lu....

一起身出聽....係響電腦台....死喇,又想嘔,唔係喇fa,剛剛起身無咁邪架,邊有野嘔 喎,幾日都無啖好食,仲要我嘔凸?嗚~~~~無陰公呀....今日專登早d起身,又要人嘔, 結果我攬住個垃圾桶嘔,咪又係嘔黃膽水囉,邊有野嘔喎,嘔到我眼淚水都出埋。成日都 無食過野,直到夜晚,嘻嘻,今晚又打邊爐呀,近呢個星期足足打左四次喇....嘿嘿.... 因為我鐘意食囉,咁比起身飯,我會好d胃口,所以媽咪就晚晚都買打邊爐d野番黎,但 我都係有心無力,明明好肚餓,但又食唔落,唉....山珍海味響我前面,我都無能為力。

本來四哥同呀基聽日黎拜年架,不過佢地話三點上黎,哇....預你地遲下到咁,上到黎咪 成四點....哇....平時karry 佢地成班,都一點就上黎喇,成四點黎到都無野好玩,打機 又唔打得耐,最遲七點鐘就要走,咦....上得一陣,咁不如唔好上喇,橫掂你地又話驚上 到黎無野玩,於是就推左四哥喇,佢又埋怨我,話唔知點同呀基講喎,唉....搞到咁煩為 乜呢,其實想黎咪早d黎,唔想黎咪唔好黎囉,中間時間黎....搞著你又搞著我,你驚黎 到悶,我又擔心做東道主招呼不週喎,算喇,到左有日你地唔好俾咁多壓力我先黎探我喇 ,我屋企唔係遊樂場,抱住好好玩既心態一定失望而回,我屋企最多係俾你打下機、吹下 水架咋,好悶架。

二 月 一 日 星 期 四
我的六月甜心
我虎視眈眈左果盒m&ms幾日,就梗係唔敢郁佢....因為自己唔食得丫嘛,我好乖架,呀媽 無落「柯打」話俾食,我都係唔敢郁住....今晚媽咪無喇喇拆左盒m&ms喎,幣!之前有花 紙掩飾,呀哥都唔知丫....但而家....呀哥番黎實俾佢食晒喇,嗚~~唔制唔制,我望下媽 咪,又望下盒m&ms....
「嘻嘻....」我好大聲咁嘻。
「做乜奸笑呀?」媽咪心有不妙咁問。
「嘻嘻....無野呀....嘻嘻......」我又望下盒m&ms,又望下媽咪。
唉....為左唔俾人鬧,唔想聽到「緊係唔食得喇....」,所以我都費事問咁多,問左咪又 係失望多一次....
我靜靜雞咁走過去,扮晒無野咁問「咦....盒m&ms幾靚喎,拿黎影番幅相先....」咁就鼠 就走盒m&ms過黎電腦台....「咦....唔係喎,拆開佢,可能裡面仲靚喎....」,於是就拆 開左,影左幅相喇,仲諗住過河濕腳,偷一兩包放響枕頭底都好,點知呀媽走過黎,好無 野咁講左一句:「拿~~花生果隻你唔食得呀。」,下?咁咪即係其他兩隻食得囉,yeah! give me five!嘿嘿....當時我無問長問短呀,緊係喇,都響度偷笑緊囉,問問無得食咪 幣~~嘻,我一食就食米通果隻,好食呀................(有迴音)

好開心呀,今日我甜心終於上網喇,我甜心係邊個?咪就係「六月」囉,佢英文名叫june ,所以我呢個大陸婆索性叫佢六月,話晒大家都係土產,中文稱呼親切d,不過我都係叫 佢甜心多。原來佢個英文名內有玄機架,因為我地都係上年六月初次懈后,嘿嘿嘿(好似夾 硬左d),響icq同過好多人傾計,但我都好少會add人既,除左佢,我第一次同個傾計就覺 得同佢好夾喇,我地毫不留情咁以「衰婆」「傻婆」相稱,佢又唔介意喎,我覺得佢好鬼 玩得,所以就鐘意左佢喇。除左平時玩之外,我地都會互訴少女心事,真係閨中密友黎架 ,不過十二月出左院之後,都無乜見過佢上網喇,所以都有d擔心,有時收到佢d offline massage ,又「嗚~~~~」又「唉....」,仲以為佢有d咩唔開心,嘻,不過今日一天都光 晒喇,原來之前係甜心掛住玩同讀書,所以無上網(嗚~~都唔掛住人),嘻,好野,見番佢 真係有幾分滾動呀....(下刪五百字肉麻野,但以下呢句一定要講)甜心我愛你,yeah!。

今日成日都無食過野呀,麻麻話我練仙喎,唉....我係想瘦,但我唔想又嘔、又食唔到野 咁瘦呀,都唔知係咪因為無食野所以無精神,所以成日訓(賴喇賴喇),慘喇....夜晚一點 幾,有d餓添,嘻,媽咪又未訓喎,所以就嫘佢煎腸仔我食喇,一於用叉燒醬煮喇,哇, 好好食呀,不過d叉燒醬好似麥芽糖咁硬堀堀,怪怪的,煎左三條,我好努力咁食左條半 ,唉....迫不得已,我都想食埋落去,但又想嘔....

爸爸今晚無端端叫我早d訓喎,佢仲話有恐~怖~野~~,問我想唔想聽,下,唔好喇卦,我 仲要寫日記架,你唔好嚇我喇,打死都唔聽,但係都嚇到我要開住廚房燈,先敢開夜車, 有怪莫怪....有怪莫怪....

二月 二 日 星 期 五
兒時的果撻
哇哇....今朝一早,呀哥帶左個朋友仔上黎,哇....死喇,我無厘精神,成個道友婆咁坐 響門口,一定嚇親人喇,我都唔係好敢望佢,因為我實在太樣衰喇,佢買左好多果撻上黎 呀,哇....睇個包裝就知係富貴野,一定好好食呀....我仲記得上年有次要抽骨髓,我之 前喊得好勁,媽咪都無晒辨法,我就一路喊一路扭要食果撻,結果抽完果一晚,媽咪真係 買左果撻黎,我開心到喊住咁食....果撻對好多人黎講係好普通既野,但對我黎講真好珍 貴,因為食左之後,我可能會好開心,但又可能會發燒,又可能會賠上性命,食一次,就 係冒多一次險。自從果次之後,媽咪就成日都買俾我食喇,嘻嘻,但之後已經無左當初「 珍貴」同「開心」既感覺lu,可能「開心」發生得太多,人就會變得不易滿足,想得到真 正的幸福,就更難了。

其實我由細細個已經鐘意食果撻,我仲記得以前媽咪響黃埔做野,我好鐘意跟埋佢返工, 因為番工之前我地會經過一間餅店,果度賣既果撻只售三個半,每次媽咪都會買半打,然 後我就可以響媽咪開工時,食好多個喇,果段日子真係好值得懷念。不過有時滿心歡喜地 去到餅店,偏偏會無得賣,咁果日我唯有食椰撻補數喇。大個左之後都好少再食喇,因為 成八、九蚊先一個小小的果撻,我實在係唔捨得食呀,唯有每次經過地鐵站既美心,望多 兩眼就算喇,而且我每次食撻類食品,我都會食得好無儀態,有損市容。嘻嘻,抱住「有 病大晒」呢個理由,我又任性地要食果撻,不過有新鮮生果就一定唔食得,鑵頭、有防腐 劑既就例外,撻上面可以食既生果都唔多喇,所以我會寧願食粟子撻,而且又平少少呢, 其實我都係貪d忌簾好食之嘛。雖然東海棠個款好似富貴d,但其實美心既果撻仲好食呀 ,因為美心個撻皮有一層朱古力,咬落去又脆d,一流,快d買番個黎試下。

尋日無端端諗起想食街邊d糯米飯,於是就叫麻麻煮喇,不過都幾考起,因為唔可以有蠟 肉,花生又要自己炸,哇哇,麻麻真係炸花生喎,超好食呀,仲特登用個煲煲左一碗仔糯 米飯,之後又煮熟d豉油,一切都搞掂晒喇,幣....但我又想嘔喇....嗚~~美食當前.... 都係頂唔順,結果浪費左麻麻一番心機,唉....都怪我無用喇。

夜晚無喇喇坐坐下想嘔喎....嘔....又乜都嘔番晒出黎,大佬呀,已經無食野架喇,仲要 我嘔凸,無陰公呀....再咁落去,我諗我不出半個月,一定變左骨感美少女。

呵~~今日有人重金收賣我,仲好大手筆添,佢用一盒十六粒裝既金莎做掩口費,哇....我 呢隻細路女梗係俾人收賣到喇,yeah~~係無乜骨氣架喇,嘿嘿,唔講?得~~梗得喇,要我 失憶都得呀。


二月 三 日 星 期 六
bee狗狗新張之喜
嗚~~好辛苦呀,晨早流流又又又嘔....究竟幾時先好番架,嘔到我都無晒心機呀。但都有 樣開心野,我收到響加拿大icq fd既密涵一封,哇哇,好開心呀,其實我都好鐘意寫信架 ,因為係親手寫,所以好似係一份感情咁,我朋友仲送左個呀pooh既鑰匙扣俾我,佢話要 我好似鑰匙扣上既公仔咁,努力扯大纜,唔好認輸,嗚~~好滾動呀,佢仲俾左張相我,原 來我呢個icq fd都幾鬼靚女架,而且佢寫信俾我,所以覺得佢好鬼nice,又好人又靚既女 仔,真係世間少見。

今日bee 狗狗問左我好多html既野,因為佢要大改版呀,之前佢個網頁陰陰沉沉,仲叫做 世界殯儀館,最搞笑係如果按右健既話,會彈「死人野你都偷?」既視窗出黎。佢想改版 做粉色、好lovely既網頁喎,嘻嘻,所以我都贈興咁,送左個粉紅色banner俾佢放響門口 ,襯到絕。

爸爸今晚又語重深長咁叫我早d訓喇,仲出埋絕招,佢好恐怖咁對我講「你知唔知點解要 放幅觀音相響度呀,因為....你都係早d訓喇下....」佢欲言又止咁,搞到我今晚開晒廳 d燈先敢開夜車,呼~~~~陰風陣陣,我都係告辭先喇。


二月 四 日 星 期 日
末日
激激激死人喇,之前貪平響298商場買左成十幾隻game,但今日諗住install既時侯,原來 好多隻都壞架,我足足試左成六、七隻,由最想玩果隻開始試,嗚~~通通都唔得既,一係 install唔到,一係install到但玩唔到,仲有一隻變左其他白痴仔game,激死我喇,最後 終於install 到一隻叫「瘋狂搖搖杯」,都幾得意架,係玩開「快可立」,雖然香港d快 可立都先執鬼晒,但隻game都仲幾好玩。其實主要都係玩整野飲,點樣呢樣溝果樣,溝到 d好飲既野出黎賣咁囉,嘻嘻,都幾有新鮮感,正。

我尋日狂打乞嚏,真係好凍呀,慘喇,我無乜扺抗力,傷風都可能會感染架喎,真係有d 擔心呀。到左今日,情況未見好轉,仲有惡化既跡像....我狂包雲吞,夜少少仲鼻水、眼 水一齊流,好似喊得好慘咁,嗚~~救命呀,個人頭昏腦脹,淨係好想....好想....訓覺, 但唔得,我要寫埋日記先,一日拖一日,就愈黎愈多架喇,唔係有無人睇既問題,係責任 既問題,唔得,我要寫....好辛苦,終於寫完喇,探下熱先,好彩無發燒....咁我都係訓 先喇....

兩點幾撻上床,明明係好眼訓,但點都訓唔著,左典右異,我個心好亂呀....我不停諗住 聽日要番醫院抽骨髓,然後我就回想每一次抽骨髓既情序....我訓響度,打側身,醫生響 背後打局部麻醉藥,注射果下好痛架....然後我背脊就會無乜感覺,醫生會用一把好利既 刀,割一條小直線,然後用一支好利既針,刺穿條骨,再用針筒抽骨裡面既骨髓,因為只 係表皮麻醉,所以痛楚響骨裡面傳出黎,佢支針筒每抽一格,我就成隻腳痛一下....抽完 一小筒骨髓之後,就要抽「骨仔」,骨仔其實就即係割一小塊骨出黎,上一次因為個女醫 生唔多夠力,所以割骨仔割左好耐,最後我仲feel到「啪」一聲,響身体傳出黎,完來佢 終於啪斷左條骨仔,但佢啪斷果一下係非常之咁痛,俾佢抽完我足足喊左成半個鐘....

我病左一年,抽過五次骨髓,有三次都係好痛,所以我一直對抽骨髓呢三個字有恐懼,嗚 ~~~~我忍唔住喊,我好驚呀,我喊左成晚,媽咪同哥哥都輪流開解我,但我依然係好驚好 驚....足足響張床度五點幾先訓得著....聽日就要肉隨枮板上喇,嗚~~~~點解我要受呢d 苦....之前有人響q醫,抽骨髓果陣刺穿左個肝呀,即時死左....嗚~~~~我會唔會一個唔 好彩....好似佢咁架....

聽日對我黎講,同末日無乜分別,響呢佢最後時刻,我仲有咩想做呢?我諗起一個好耐無 聯絡既好朋友,我好想好想打整話俾佢,話佢知「我好鐘意你呀,其實我真係當你係好朋 友架」,我好掛住佢呀,唔得,聽日一定要打電話俾佢。

過年好寂寞呀<---->呀 咩 昔 日 發 傻 <---->睇下幾慘

© 呀咩吉場 http://meredith.com.hk