二月 五 日 星 期 一
覆診日
八點鐘就起身喇....因為尋晚太緊張既關係,所以成五點幾先訓到,唉....訓得兩個鐘, 又感冒喎,乞嚏乞嚏....好辛苦好凍呀,唔理咁多喇,著晒全屋最暖既衫上身先,本來想 帶埋部notebook去架,但係....都係唔好喇,無心情呀....執乜行李好呢,書?無心情睇 呀.....我求求其其拿左今期本amy,仲有....sony貓公仔算喇,係咪好白痴呢?十八歲人 仲拎隻公仔出街,唉....咁我諗住陣間抽骨髓可以同sony貓玩,分散注意力咪無咁驚囉, 咁....扮sony貓同我講野果個緊係我媽咪喇,嘻嘻....我仲掛住個公仔既電話袋響前面, 搞到自己個look成個白痴妹咁,嘿嘿....係呀....今日幾歹都扮細路喇....費事其他病友 歧視我咁大個人抽骨髓仲喊呀。

媽咪上次call果個的士佬無黎呀,因為佢細路無做野,所以索性俾佢細路用私家車載我地 ,咁就可以搵多d錢喇,不過聽落好似有d唔妥....錢就照俾,但唔係坐的士喇喎....咁 會唔會犯法架?不過是但喇....之前仲擔心緊,佢細路架私家車會殘殘舊舊,不過黎左又 唔係丫,幾鬼靚架,裡面都幾乾淨,咁都放心d。呢個叔叔又好似佢哥哥咁,好好傾架, 原來佢閒來都係用「白牌車」載下d熟客既,雖然我地著數就無乜,但起碼唔洗再企街俾 人眼望望,都好既。我媽咪同個叔叔傾得好投契呀,仲不停討論「嘔」既問題,講到我都 想想地嘔....

終於到喇,都唔知係佢手車唔掂,定係我感冒同唔夠訓,一落車我就軟軟下,軟到交叉腳 咁行,行左幾腳就開始暈暈暈....媽咪見我行得咁慢,就問我乜事喇,我就成身軟晒咁攬 左落佢度,好彩有個病友經過,衝入去借左架龍椅(輪椅),呼....咁咪照推我上去覆診囉 。原來我血壓低呀,所以咁鬼暈。因為係新年之後,所以今日超多人覆診,我坐響張龍椅度等抽血,等到又悶又眼訓,咪唯有坐到好似條蛇咁訓陣囉,合埋眼唔夠一陣,d人又以為我唔舒服,姑娘仲話俾張床我喎....唔洗喇,陣間抽完骨髓仲要平躺幾粒鐘,多謝喇。姑娘(有勢力人士)見我坐得咁軟皮蛇,又血壓低,咪叫我下個星期先抽骨髓,哇....即時成個人 超興奮,血壓都高d呀,哈哈哈,好野,逃過一劫....不過....驚多一個星期咪仲樣衰.. ..唔理喇,拖得就拖....

照肺果陣,見到有個剛剛做左導管手術的中年婦人,同埋佢老公等照x光(即係手上面有條 喉,可以用黎入藥或抽血,我都有一條架),姑娘要個女人換左紫袍先可以照,因為佢好怕 郁到條導管,於是個佢就不停咁喊,佢老公響更衣室幫佢換衫,個女人依然喊不停,聽到 我好心酸,唉....我覺得剛剛有病既人係最慘,唔習慣住醫院,無自由,又要受醫療上的 痛苦....唉.....如果無人有病就好喇....

照完肺,媽咪就同我落左去七仔買野飲食藥,但部龍椅太大張,所以我就響門口等,等等下....無端端想嘔喎,死喇....個個垃圾桶都無煙灰缸既?咁唔通我塞個頭入去嘔咩,咪唯有大聲嗌媽咪囉,嗚~~~~媽咪又聽唔到喎,我好無助咁嘔左落地下,唉....咁大個人仲通街嘔,好無奈呀....

今日要測試肺功能,我第二次去果度喇,果個叔叔好nice架,佢又好似認得我咁,嘻嘻, 不過我地血科個個都戴口罩,唔認得都唔出奇。搞掂晒之後我地又上番去等睇醫生。媽咪 入左去探病友,得我一個響出面等,咁咪諗住開餅乾食囉,但因為近黎d指甲好似想甩想甩咁,所以我唔敢用力,白白痴痴咁開唔到,即時有個女人走過黎幫我開,嘻,之後想飲咖啡,我又拉唔開個蓋,又即時有個男人幫我開,嘻,唔該晒,其實我都幾鐘意覆診,俾著我響街,開唔到有邊個人會理喎,但呢度個個都係有病,所以就識得互相幫助,好溫暖呀 。上次有個姐姐帶左個女黎覆診,我仲同佢個女玩得好開心,但呢幾次都無見到佢地喇, 嘻,今日又俾我見番個姐姐,佢走過黎話佢個女好掛住我呀,成日話要黎官塘探我,又話要問我拿電話,得閒打俾我喎,嘿嘿,搞到我個心都甜晒,我記得佢好鐘意我送俾佢果個心心貼紙架,好喇,等我響屋企搵d靚靚貼紙,下次覆診俾佢媽咪俾佢,嘻嘻。

到我見醫生喇,醫生眉頭深鎖,佢話可能係我個肝感染左,所以搞到成日嘔,仲有佢睇到我d血小板出院以來,一次比一次少,就懷疑係個病又復發....所以叫我都係今日抽骨髓 ....一睇完醫生即時成個無晒心機,頭向下望,眼濕濕....淨係拎住隻電話袋公仔響度玩 ,一陣之後,姑娘又話下個星期先抽喎,唉....但咪又係要抽....我依然無心機呀....因 為我擔心緊自己既病情....(打到手指痛喇,明天待續)

二月 六 日 星 期 二
續覆診日
上回講到我尋日結果都係無抽到骨髓,不過醫生話俾我聽,我個病可能又再復發,好無奈呀,淨係好想快d離開醫院,又或者有人叫醒我,等我可以響惡夢中醒來,訓醒左....原 來仲係2000年既二月,我無病無痛....但偏偏我就係響現實中,一直都無離開過。 媽咪話去拿藥,通常都要響果度等好耐,拿藥既地方雖然係大,但果度亦係醫院最多人既地方,我淨係覺得好累,好想訓下,所以無跟佢去拿藥,我一個人坐左響沙化訓覺,其實都未訓著晒,但我唔想同其他人講野,我真係笑唔出喇。半個鐘之後,媽咪拿左藥上番黎搵我,佢話哥哥黎車我地喎,都好呀....我都想去散散心,雖然係擔心,但諗住都無乜幫助。

等到成五點,呀哥一定係食左豬油呀,呀媽都忍唔住入七仔買個杯麵食下。正呀,遊車河緊係坐車頭先正架嘛,本來我都打算炸機....但心情唔靚,又想嘔喎,開得太大聲會暈,暈又想嘔架喇,所以都係細細聲算。呀哥dcd九成都係老餅野,咦?俾我發現左我隻 boyzone 既  cd,正呀,即時聽 love me for a reason,好好聽呀,我地無去好遠呀,淨係由瑪麗去深水灣,再經過淺水灣落赤柱,沿途有好多樹樹,我又聽緊 father and son喎, 果種 feel真係好正,哥哥去到赤柱,響百佳超級廣場果度停左車,哥哥走左去麥記食野, 而我同媽咪就響車,我超想嘔呀,又唔舒服喎,一定係佢手車唔掂喇....媽咪好難得俾我唔載口罩出車行下,因為呢度好少人,但我勁想嘔....最後我都係去行左一陣,但行完都辛苦到變臉喇,唉....俾著平時,有機會出黎走走,我一定超興奮....之後我哥哥車我地 落赤柱大街兜左一轉,原來....赤柱響我印像中都無乜改變,我覺得呢達地方係屬於我同我既第一個男朋友。我以前成日黎赤柱架,因為中學有兩年都係黎呢度picnic,之後中五果年既情人節,我第一個男朋友都係同我去赤柱玩,我仲記得,果日係我第一次收花,第 一次收公仔,嘻嘻,話晒都係初戀,所以好多白痴野,諗起都覺得好笑....之後我地又黎過拍拖,第三次同佢黎,已經唔只我地兩個人,因為我地分左手lu,所以成班朋友約出黎釣魚....我好鐘意呢度,呢度係屬於我最美好的回憶。

天黑 lu,哥哥就車我地去紅山半島兜左轉,雖然無錢住,但望下都好呀,我地響石澳出面條橋塞車呀,好彩有得聽楊千嬅演唱會,雖然我感冒,勁重鼻音,但都不停響度唱,因為我要分散注意力,我唔唱歌就會想嘔架喇,忍住....忍!我諗番起有次俾人迫我當眾唱歌,佢仲話估....我唱歌似千fa喎,哈哈,唔係喇 fa, 我唱俾你聽你就真係耳仔受罪喇, 我把咁既死人雞仔聲,叫我尖叫就叻,隨時震爆玻璃添呀。

番到屋企我就開始狂打電話,因為我怕自己將會永遠消失,我怕我d朋友會唔記得左我, 我怕佢地唔知道我好鐘意佢地,所以我打左俾幾個推心至腹既知己,我喊住同佢地講「我好鐘意你架,你唔好唔記得我呀。」,我知我走既話,咩都帶唔走,就算係我同朋友既回憶都帶唔走,所以我唯有叫佢地記住我,因為我無能力再記住佢地喇。我仲打左俾關心一線既黃姑娘,因為我入院換骨髓既時侯,佢寄左一張卡俾我,我好想多謝佢。好開心呀, 佢一每日都安慰咁多人,但三個月之後既今日,佢都仲記得我,佢同我講,叫我當每一日都係最後一日咁過,咁我就會發現,有好多想做既野,嗯....係呀....好感動呀,多謝妳 。佢要我響呢個星期做一d有意義既野,下個星期佢會打番俾我,問我做過d乜,哇,好似做功課咁,咁我就要努力一下喇。黃姑娘平時安慰人把聲陰聲細氣,但今日我引到佢笑喎,佢一笑把聲即時可愛得多,好好聽架。

響上次換骨髓時,我已經暗暗決定,即使再有復發,都唔會再醫,因為我已經好累好累,我淨係想過普通人既生活,我想可以日日一早起身番學,我想星期六再可以同朋友出尖咀吹下風、吹下水,係曾經有好多人都唔鐘意呀咩,但自問我無傷天害理,點解個天係都要我死?你係天,我係人,我實鬥你唔過架,咁我唯有認輸囉,你開心喇。今世無機會做設計師喇,咁我唯有希望下一世,我仲係咁鐘意畫畫,欠下的唯有來生再做。


二 月 七 日 至 二 月 十 一 日
逃走後的第一個星期
呢一個星期,我真係無乜野做過呀,淨係覺得「人之將死」,雖然唔可以酒池肉林,但都要痛痛快快咁去做一d自己想做既野,但我可以做既野不多呀,唯有終日打機,不務正業喇。呢個星期都就快完,我先記起黃姑娘叫我 可以做「有意義」既野,點算呢,好慚愧呀....不過我都諗通左少少野,其實除左電子媒体之外,我仲可唔可以響其他媒体上帶俾別人快樂呢,可惜我唔係一個才華橫溢既寫作天 才,更加唔係有錢到可以自資出書呀,唯有等下時來運到喇。

我屋企部pc呢幾日都成日發皮四,唉....我既慣性動作就係一起身,牙都未刷就開左pc先 ,去check 下依喵同睇下自己個場嘛,但而家....窒一窒,算喇,橫掂呢個星期都無寫過 日記,我都唔係咁想落場(自覺偷懶,唔敢面對鄉親父老),結果把心一橫,索性唔玩電腦 ,決心要逃離呢個 it世界。

之後既日子,我就係不停咁沉迷地睇別人的日記,果本書叫做「交換日記3 請問法國在 那裡」。記得入院的個多月,精神一直都不好,所以成日都訓響床上面眼光光,但每朝九點都會有呀嬸入黎換床單,點唔舒服都好,一定要起身坐埋一二邊,就係呢段短短的時間 ,我會拿起「交換日記3」來看,雖然精神不見得會立即好起來,但心情就會輕鬆了一點點,自此之後,每當我個腦好實,唔曉諗野果陣,我都會拿出黎睇。因為呢個星期,成個星期都唔識諗野,所以我就成日睇書。我發現與其去看一些「教如何獲得快樂」的書,倒不如去看一些好笑的書,因為在一場爆笑後,自然就獲得快樂,「快樂」根本不用別人教的。看書宜心情輕鬆,忌心不在焉。

自從星期一響醫院嘔完,我都無再嘔喇,因為我要用意志力刻服佢。我諗,如果我呢個星期都係咁嘔既話,下次復診好有機會要入院,到時話唔定要打好多針都唔定,一諗到呢點,我就忍忍忍忍忍,一定唔可以再嘔,我仲努力咁去嘗識食野,雖然每日都係「單條飯 」(即係一日一餐),而份量也只是以前一餐的一半,但也算是進步,感謝唔洗再嘔,食得是福。

呢個星期好快就過左,抽骨髓既事近在眉睫,覆診前一晚,今次我無好似上星期咁訓唔著,反而十二點鐘就睡了,雖然醒了幾次,但都沒有太緊張,我諗我最怕既唔係抽骨髓,我最怕既係骨髓的結果不好,與其呆等,我寧願快一點抽了,告訴我是禍是福,不用我再暗自猜測。

二 月 十 二 日 星 期 一
覆診日
 晚好早就訓 (即比平時早,但其實都唔早架喇)。其實我係好緊張架,成晚醒左好多次,終於早上八點喇,要起身喇。

我無乜執行李,淨係拎左隻sony貓公仔。而衣著都比平時更隨便,唉....著得幾靚又點喎 ,一陣抽骨髓一個唔覺意整污糟左咪痾拔甩。媽咪call左的士叔叔黎車我地,今次係坐的士去醫院,沿途都係媽咪同林伯伯傾計咋,我就無里心機咁望住窗口。

返到醫院喇,今日好多病友番黎覆診,連我初初有病時,同我同房既呀祺姐姐都響度呀,好開心添。今日唔洗去照x光喇,原來換完骨髓三個月就唔洗架喇,好野,平時去到又要換紫袍,又要等呀等,而家唔洗 lu。於是我同媽咪就落左去七仔買早餐喇,原來七仔都有甘大滋 賣架,好食,我仲有買左一鑵熱咖啡。因為每次番醫院都要好早起身,而我又夜訓慣喎,所以副尊容成個白粉婆咁,咪唯有飲下咖啡補救一下囉,但每次都會有人好好奇咁問,我點解咁鐘意飲咖啡,咩喎,想飲咪飲囉。最近我都無乜再飲阿華田喇,因為我發現凍咖啡係好好飲架,又可以提醒,正。

我一路響度睇便利,一路食野飲野,咦?我唔係應該好驚好驚好驚既咩?點解而家又咁啖定既?諗諗下,係喎....我應該好驚架喎....隔離有幾個媽咪級既女人響度講野,我聽到原來佢地都係今日抽骨髓架,佢地都驚到震震震咁呀,嘻,我咁細個,驚就更加正常喇。中午十二點幾,大堂好靜,無乜人講野,可能太多人要抽骨髓,所以個個都響度祈禱,希望下一個嗌既名唔係自己。每次姑娘嗌名既聲線,都會劃破大家既沉默,然後整個大堂既目光,就會憐憫地落在「得獎者」既身上,繼而再發出一陣「噢....」的惋惜聲音,「得獎者」只有無奈地行入「刑房」受刑。「吳綽姿入黎抽骨髓....」終於到我喇,所 有人既目光都落響我身上,我忍唔住微微的叫了一聲,然後就手忙腳亂咁拎番我隻sony貓,好緊張咁行入「刑房」。

「刑房」裡面有三張床,有兩個病友都分別坐左響床上面,佢地都係等緊醫生黎抽骨髓既 ,而我就坐在最近路邊的一張床上面。順次序應該我係最後一個,但我已經驚到不得了, 我再保持唔到之前既鎮定喇,醫生都未開始抽第一個,我已經不停響度喊喇。然後時間慢慢過....醫生到左,同第一個抽,同第二個抽,然後就到我喇,我望住佢放響床上面,一支大鐵針,我知,我知佢係用黎刺穿盤骨的。醫生慢慢戴上手套,姑娘叫我躺下,但我就驚到不停喊,本來姑娘唔俾媽咪陪我架,不過我捉住媽咪件衫唔肯放,姑娘都無我符。一切都準備好晒喇,而我就喊得愈黎愈大聲,醫生只有好無奈咁企響度等我鎮定,最後連睇緊症既醫生都忍唔住出黎睇下我,因為我實在太嘈,喊到隔住兩度門都聽到,於是另一個醫生就話同我打「矇仔針」,雖然我喊到 癲左,但我好清楚知道,如果打「矇仔針」既話唔化算喎 ,仲要痛多一下,所以我繼續喊,醫生唯有答應我打入喉仔,嘻,咁咪唔會痛囉。

終於妥協了的我,唯有乖乖打側身,躺在枮板上,但我依然都係喊....因為我真係好驚。醫生在我背脊塗上涼涼的消毒藥水,然後左按右按我的骨,找個適合的位置,準備行刑。喂喂!醫生!我仲未打「矇仔針」喎,我仲好 精神呀大佬,醫生就話「得喇,得喇,搵緊俾你喇。」,但係佢一直都未打,我又好驚佢係呃鬼我,所以我每隔一陣就講一次「我仲未打「矇仔針」喎。」(未打都已經矇矇地),終於姑娘拎左「矇仔針」番黎喇,一支箭咁同我打左入喉仔,因為係直入血管,所以佢一路打,我就一路暈,呢頭仲打緊針,醫生響我後面就開始打麻醉藥,之後既野我都唔記得清楚,媽咪話俾我知,佢抽緊骨髓既時侯我識得嗌痛,我又識 話隻腳好庫好痛,我暈暈下咁,淨係覺得好快抽完,抽完仲問「點解仲未抽既?快D抽喇 。」

一知抽完我就識笑番喇,訓響度傻笑,打左「矇仔針」好HIGH呀,會好想FING頭架。原來所有人都聽到我既慘叫聲,所以下一批要入黎抽既人就驚到震晒,因為佢地以為我喊係因為個醫生技術唔好,但其實我喊得最勁既時侯,醫生都未有機會郁手。平時抽完要平躺四、五個鐘架,但因為呢度係門診,又淨係得三張床,所以訓左九個字就俾姑娘趕走, 我唯有一拐一拐咁坐響沙發。

死喇....超瘀,坐正隔離果個係後生仔黎架,仲要有頭髮既 (即係相比起其他人靚仔),佢仲話記得叫呀媽買糖俾我食喎,即係....頭先我既慘叫聲佢聽到晒,嗚~~~~可以瘀,但唔可以係靚仔面前瘀。坐番出黎一陣之嘛,唔知點解全部人都好似識我咁,個個一係望住我笑,一係就同隔離果個細細聲講野,死喇....細路仔打針喊都正常呀,我響呢度都係最細呀,唉....就係咁,我個朵就威震骨髓科。

入到去診症室,醫生第一句就係「哎唷,唔記得買波板糖俾你添,下次補番俾你呀。」嗚 ~~~~醫生,人地個背脊都俾人拮到穿晒窿喇,仲要瘀人,你於心何忍....

算喇,見完醫生就希望快快閃喇,我唔想再有病友望住我微笑(偷笑)呀,我同媽咪落左去七仔買野食,嘻,我受完苦喎,幾歹都扭食朱古力喇,我成日望住廣告賣明治MELTY KISS 朱古力,又話入口即融,好野,終於有得食下喇。原來都唔係咁好食,好甜呀,都唔係即融既,嘻,不過都好開心,一償心願。

之後我地又坐哥哥架車去遊車河,嘻,今日既心情比上個星期好好多喇,我地首先係上左山頂,媽咪俾我唔戴口罩呀,YEAH,開心到暈。經過一間好多公仔既舖頭,哇....我忍唔住中左入去,好開心呀,好耐無見過咁多公仔喇,屋企既公仔九成都俾媽咪收埋晒。呀哥同我一人揀左一件冷衫仔俾公仔,哇....公仔衫仲貴過人衫。之後我地行左一陣,但可能好耐未試過行咁耐,睇緊衫既時侯我終於頂唔順,好暈好暈,唯有閃番上車坐喇。之後我地又去左赤柱,不過都夜晚 lu,我地影左d相,哇,原來我d面色一直都好差架,唔係白色,係青色架,成隻丫烏咁,希望遲d會好番d喇。經過七仔,見到嵐谷綠茶買兩支送暖手套呀,好cute架,所以又買左兩支綠茶,我地仲買左鹽燒紫菜,正,我的最愛。雖然好累,又一路行又一路腰骨痛,但今日都好開心,起碼抽左骨髓,唔洗再驚。

二 月 十 三 日 至 十 八 日
逃走後的第二個星期
星期一終於抽左骨髓喇,呼....即時又變回以前般常常傻笑,經歷左呢兩個星期既惶恐, 我發現我真係好想好想好番,好左第一件事係要番學,我要番去大一讀書,以前工筆畫堂 、書法堂我例必....合上兩眼想到你~~總有歌聲~~然後就伏響面昏睡,睇黎我對中國既古畫,同九龍皇帝式既書法,都係無乜天份架喇。我最鐘意上素描堂,雖然我由細到大都未真真正正學過素描。我記得第一堂,只不過係畫d好簡單既圓呀、正方呀,但....從未接觸過,所以係咁素,係咁素,亂咁素,差d紙都穿呀,每堂我都會留意下d高分既同學仔係點畫,然後我又吸吸吸吸吸收下,參考下(抄考),好快我就有d心得喇。完左初級素描,到中級素描時,我都算掌握到少少技 巧喇,知道點先算好,巧合地,個呀sir 又好鐘意我喎(梗係喇,好學生喎),成日醒d正位俾我坐,又過番兩招俾我,所以我進步得好快。每畫完一樣題材,呀sir 都會揀一幅最高分既出黎,當眾讚下,今次終於有我份喇,果一刻我真係唔敢相信,我竟然可以勝過我一向眼中既「高人」,之後有幾次,我都俾呀sir拎出黎讚,但其實心裡面我都有點心虛,因為我總係覺得自己比不上別人,我從來都唔係什麼no.1的材料。

病左之後我再無返學喇,其實我響大一無乜朋友架,大多數都係點下頭,因為初初我係同朋友一齊入黎讀,所以上堂都係孖公仔咁,我地自己玩黎玩去,但佢兩個月就退左學喇,淨番我一個,我都唔敢相信,我會響某一個地方識唔到朋友,有時借起野上黎,都幾尷尬,所以我無喇喇無返學,都無人知我係病左,佢地唔知唔緊要呀,我最想係俾素描呀sir 知,俾佢知道我唔係唔再鐘意畫畫而退學。

仲有我好掛住天后既糯米雞,每次返學我都特登行過去買,然後響好大風、好凍既街上面,我攬住熱辣辣既糯米雞行番學,然後響閂實門既課室裡,一路上堂,一路慢慢品嚐。全個課室都係糯米雞味,每個同學都好羡慕咁望住我。我諗果一刻既感覺,就好似素描又得到呀sir 在眾人前讚賞一樣,不自覺自豪的笑起來。

唉....陰公呀,我抽骨髓果度痛左好多日呀,訓覺都唔可以做咁多個pose,因為轉身都痛 ,抽完番黎果晚我仲唔敢沖涼,因為....我驚個抽髓個窿會入水囉,哈哈哈,入左d水入骨咪大件事。之後果日貼左張防水膠紙沖涼,以為好成功無滲水喇,點知著緊衫時,一彎低身,即時feel到有暖水從背脊腰間流出,好似賴尿咁,原來塊莎布滲晒水,即時笑到我腳軟,要媽咪參扶我返入房,再洗傷口。

星期三係情人節呀,心諗「死喇,俾人見到我online,咪知我無街去?」,嘿嘿,不過好彩就係有朋友陪,星期二果晚,我十二點打左俾bee狗狗呀,同佢講情人節快樂囉,之後我地一直傾一直傾,傾到天光咁滯,都唔明點解可以有咁多野講架,可能我地都有好多少女心事喇,哈哈。我仲記得黃姑娘叫我做d有義意既野,但一直都唔知點做,眼見人地the pancakes果個女仔,得十九歲就搵到目標,二十一歲自資出碟,後來仲俾外國既唱片公司簽左,哇....睇佢個樣好似同我差唔多咁既年紀,但就咁鬼勁,不自覺覺得自己好無料。我同bee 狗狗講,我有一個奇想,就係可以出一本類似「交換日記」既書,但只係坐響度諗,根本 冇可能實現,所以經我地討論下,決定明天一起身,就寫封信去出版社。

第二日,我搵到三間出版社既e-mail,包括博益和兩間不太出名的出版社。書到用時方恨少,究竟一封正正式式的書信,係應該點寫呢....我記得好複雜架喎,又咩咩敬啟者,又什麼什麼文安,哇....人都癲呀,是但喇,就求求其其,好似平時寫俾朋友咁寫算喇,to 同from咪得囉,嘿嘿....(滴汗....)

其實寫呢封信既目的,唔係想發達,又或者係發咩明星夢,只不過我覺我地呢d出黎行既 ,講過既野一定要做,唔係會俾d長輩話我地呢d年青人成日淨係講廢話,做野唔實際架 。雖然我咁做可能係有點不自量力,但起碼我有行出第一步,總好過坐著空想,等運到丫 。以前我會以自己個病為理由,而唔去做一d野,但而家我覺得,唔應該再用自己個病黎做藉口喇,如果我真係想去做一件事,根本無任何野可以阻礙到,除非係我唔想做。我係病人,但唔會係一個廢人,我都可以活得比你好,我既人生唔會因為曾經病過而失色。

都有少少覺得自己白痴,年中不少人發呢d明星夢架喇,但段估果三間出版社都唔會咁得閒寫封信黎笑我卦,咁瘀左都得我同bee 狗狗知,嘻,我無敢講俾人知呀,唔係實俾人笑死。嘻,年青人嘛,十八出頭,係應該對社會抱住一點幻想既,呢個年紀先有機會橫衝直撞,咩都應該試下,唔試過邊知自己掂唔掂喎。唔知我呢種係咪叫「傻勁」呢,哈哈哈。

年青人應該心口都有個「勇」字既。當你再無衝動去做一d傻事既時侯,其實你已經脫離年青人的時代了。

 



仲未睇呀<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->跟住點呀

© 呀咩吉場 http://meredith.com.hk