銀礦灣宿一宵

::::::二月二日至三日::::::

上個星期先出院,但要吃好多化療藥黎控制病程,怕白血球又升不停,所以成日都好累,由朝訓到晚,精神好差,個人好殘,不過又忙到不得了,第一,因為出院既一個星期入面,我要每一日都去順利村睇中醫,雖然好近,近到撘的士都唔洗跳錶,但下下都要換衫著鞋,行一大段路,對於我黎講,實在係太辛苦嚕,可以既話我唔想出街,淨係想響屋企好好休養。第二件忙事就係要搞camp既野,租渡假村、交涉、收fax、清楚讀熟營入面有咩設施、打電話、約人、計數...通通都係我一個人做晒,呀...原來搞camp係咁辛苦架。點解無端端會想去camp?事源我同展翅班同學仔,一月頭去完燒野食之後,大家興起想去camp,左度右度,就度好二月二同三呢日搞,之前果排入左院,我都唔想插手...不過thomas話去東堤喎,唔係喇fa,媽咪即刻話唔俾去,話果度陰氣重,我時運低好易撞到野呀,哥哥又話佢以前響銀礦灣既渡假營入面做,原本要早三個月book同埋最少三十人,但我地早一個星期book同最少十五 個人都得,哇,渡假營喎,比起租渡假屋乾淨,同埋又多d野玩呢,人數方面...搵我d朋友又唔得,因為我有可能身體唔舒服去唔到架嘛,到時我d朋友又唔識我d展翅班同學仔,咁唔得架嘛...最後我終於係搵左我d親戚,嘻,唔洗玩埋一齊架,夠人大家入去有得各自玩咪得囉,呼...好彩姑媽三嬸都得閒,而爸爸、哥哥都會去呀。

一切搞掂好晒,每人一百四十三蚊,親戚們都係夜晚自己入去,而頭一批就十二點約左響中環碼頭等,有我、哥哥、小倍、表妹、細拳、冬冬、jimmy、thomas、阿暉、阿達、阿dick,我地要撘十二點三既船入大嶼山,然後入到去再join埋瑩瑩、大隻佬同vernon。一切一切都要十分清楚,怕會等少左人,怕帶漏野,仲有提醒自己上船收錢時,要記住唔好找錯錢,唔係少左就要自己嘔出黎嚕。

我同哥哥撘601出到灣仔,再轉的士去中環碼頭,其實可以直接撘地鐵既,不過我身體好差,兩隻耳仔成日都會塞住,為左保留體力,唯有咁喇。十二點鐘去到碼頭,等齊人就上船嚕,咁多朋友仔一齊去camp,真係好興奮架,開心到一路跑一路跳,但一跳果下...腳軟...係喎,唔記得自己身體未復原呢,哈哈,好彩無扑親。上到船要走黎走去收錢呀,收好晒之後又開始耳仔塞塞地,於是響椅度訓著左,訓到落船先醒呀,好累呢。佢地成班去晒碼頭附近既超級市場買野同租單車,淨番我同細拳響海旁度同佢地看住d行李,哇...呢度好大風呀,好彩有細拳陪住我說說笑笑咁咋,不過耳仔又塞住,好辛苦、好唔舒服,但原來倒轉個頭,d血充上腦度又會通番喎,不過個頭一調番轉,耳仔又會塞番嚕。

等左九個字左右,佢地就買齊野,租埋單車番到黎嚕,嘻,我行唔到遠呀,所以哥哥特登租左架有後坐既三輪車,不過佢唔係好識控制,所以就由thomas黎踩,嘻,踩到佢上氣唔接下氣,真係辛苦晒喇,而其他唔踩單車既呢就沿住沙灘行過去。雖然話我坐車尾好舒服,不過其實都好驚架,因為單車一開始要駛出馬路,哇哇哇...驚到我死咁滯呀,平時我最怕就係過馬路,今次要響馬路上面同d旅遊巴爭路,仲要係得一條線行車,d車響身邊差不多一尺既地方風馳電制咁飛過...嗚...嚇死我喇,之後駛入沙灘既路邊,以為會好放心喇,但原來條路好高好窄架,一邊就係爛地,另一邊就係同條路既高度相差一米既沙灘,哇哇,個轆差兩寸就會跌落去架喇,嗚嗚,唔制呀,跌落去撞到d石頭、樹枝實週身損傷呀,俾架三輪車同thomas「責」親仲會內傷添呀,好驚呀...

幾經辛苦,死左好多腦細胞之後,終於到左喇,個營係向住沙灘,好正架,不過佢係起響一個山丘上面,所以由門口去其他地方,就要又上又落,行好多樓梯喇。佢地泊好晒d助駕,等齊人我地就一齊上禮堂聽訓話,呼...禮堂處於是高既地方,行上去都唔易架,我又怕我會腳仔軟喎,所以一直都捉實側邊既扶手,唯有一步一步慢慢咁爬上去喇。集合好李姑娘就開始講營規喇,例如唔俾響營入面食煙、飲酒,夜晚唔可以太嘈之類,仲有十一點之後就無熱水供應,所以要趁早沖涼呀。因為哥哥以前響度做,所以李姑娘都唔講咁多嚕,不過我始終擔心同學仔佢地玩得太癲會失控,到時要哥哥「咩鑊」,希望佢地個個都乖乖地喇。

我地分配到兩間二十人既房,每間房有十張碌架床,咁就可以一邊俾同學仔,一邊俾親戚們喇,而且兩間房中間有度門打通架,有咩事要過隔離借野都好放便呢。哇,一見到張床我就好想訓覺喇,拿拿臨舖好張床先,小倍佢真係寧捨細心呀,佢用多左出黎既棉胎墊響床褥上面,哇呢,本來硬掘掘,而家訓落去軟綿綿,好似訓左落舊雲度咁舒服呀,蓋埋被仲正呀,暖笠笠,就係咁,我就尼左響個被竇入面唔捨得出黎,係唯有咁樣訓響度我隻耳仔先唔會塞住,訓下訓下就訓著左嚕。

到左五點幾六點,聽到隔離房好嘈,走過去八下佢地為乜玩得咁開心嚕,原來thomas同細拳響度玩超級無敵乒乓波呀,表妹、小倍、冬冬佢地咪響度睇嚕,嘿嘿,因為無乒乓波台,所以佢地既規守就係個波一直唔可以落地,就咁用個拍拍番過去俾對方,勁呀,咁都諗到既,真係好搞笑兼好高難度喎,於是我就霸左小倍張床,訓響度慢慢睇佢地玩喇,輸左一次要做十下掌上壓架,thomas差唔多輸左十四次呀,嘿嘿,做到青筋暴現,細拳都輸左幾次呀,哎呀,心痛死喇...等我幫你抹汗。


吉場國家代表...阿拳!

七點幾八點左右,我地上左去禮堂繼續打乒乓波,等左一陣就落燒烤場準備燒野食,呢個時候第二批營友就到嚕,嘻,有爸爸、三嬸、叔叔、唐細路、姑姐、阿華,聽閒晏dbd華以前個女朋友高音王eling都會黎呢,嘿,講起呢個高音王佢就勁嚕,有次阿華帶佢上黎吃飯,佢一邊吃就一邊用細路仔既聲線話d魚有骨,要阿華揀起d骨喎,你話有咩魚係無骨架?有...八爪魚囉,搞到我地個個都拿拿臨食兩啖就彈開,我坐響度玩電腦都俾佢果把充滿童真既聲線搞到毛管動,之後佢個電話響,一聽電話即時變番老牛聲,仲要講野到爆晒粗咁,又有d女仔咁得意既...可能係精神分裂,唔怪得佢既。

食左兩條腸仔我就想番去嚕,因為實在唔係好舒服,於是我同kk、小倍番去沖涼先,九點幾左右,搞掂晒我就想訓嚕,唉...點解玩都玩得咁辛苦架,無計喇...係我搞既,唔黎唔放心嘛,佢地玩得開心我咪開心嚕。

陸陸續續佢地吃完番黎,差唔多十一點幾既時候媽咪突然出現呀,仲拎左pizza黎,嗚,好感動呀,佢開完工專登撘船入黎架,pizza好快就俾佢地分屍左,而媽咪就上去同爸爸一齊燒野食,好溫馨呀,最衰咁累喇,唔係我都想去陪下媽咪。

本來想訓架喇,但thomas講左一句「黎camp訓覺既話不如番屋企訓。」,咁又係喎...於是我又過左去隔離房,同細拳佢地一齊玩。姑媽、三嬸佢地無響度訓呀,原來安排左間領隊房俾佢地,好正架,有電視雞同獨立廁所。

半夜高音王入左黎,哈,我地都無個識佢,但以佢既細仔聲線同扮細路舉動(可能唔係扮既,或者佢 智商同真正既細路無分別),好快就同班餓狼男同學混熟左嚕,我都無眼睇呀,我同kk、冬冬、小倍、哥哥知佢d妖法,所以就索性自己坐埋一邊傾計算嚕,不過有時睇下佢又幾好笑既,明明牛高馬大,個樣似二十五歲,但又要扮到咁細個,好似有d勉強。我地傾傾下計,thomas響出面煲完煙番黎,坐左響我張床度,一腳踩左上張被面,然後我地就聞到一陣屎味...我地個個都勁嗌好臭呀,原來thomas踩屎呀,救命呀,佢走左之後等成五分鐘陣味先散得晒呀。我地傾下計、唱下歌咁就差唔多四點幾五點嚕,呼...頂唔順喇,一定要訓下先得喇...

第二朝八點幾左右俾媽咪嘈醒,佢同爸爸要撘早船走嚕,唉...好唔捨得添,只係咁見一見就要走。成間房既人都仲係訓緊覺,而我就偷偷咁走左出黎,因為我好肚餓呀,原來姑媽、叔叔、三嬸、哥哥佢地一早起左身食晒早餐,仲響度玩緊繩網添,之後三嬸就陪我上去禮堂食野,因為我遲左起身呀,所以淨番d麵包同凍左既薯餅、腸仔,一見到就唔開胃喇,所以我淨係飲左杯阿華田,唔知係唔係太過餓呢,我覺得杯野好好飲呀,正。

食完野,抖左一陣,細拳又起身喇,於是我地就同埋三嬸一齊行出去石灘行下,唐細路同叔叔、姑姐響度捉蟹蟹呀,哈哈,一搬開d死頭,就會有d蟹仔,響度架喇。石灘d路好難行,好彩有細拳強而有力既臂彎,呵呵,乘機搏下矇摸多幾下先。

食埋下午飯,我地係時候閃嚕,今次係由阿輝載番我出去碼頭...同thomas手車相比...阿輝手車辣好多...坐到我落車果陣腳軟,之後我地就撘船出番去中環,然後再轉小輪過尖沙咀,結束今次既兩日一夜宿營嚕。

等巴士既時候哥哥走左去七十一買左兩杯軟雪糕,嘻,上到車發現哥哥個背囊上面有一篤雀屎,好搞笑呀,嘿嘿,於是我地一手拎住杯雪糕,一手周圍搵紙巾,嘻,又會咁邪既...

番到屋企撻上床果一刻,先真正輕鬆落黎,呢兩個星期為左宿營既事太過緊張喇,我就係咁架喇,一係唔做,一做就要做到最好,今次我雖然無乜點玩過,好多時都係訓,但佢地玩得開心,即係我搞得好喇,既然係咁就值得開心喇,嘻,終於可以鬆一口氣嚕,始終都係屋企最舒服。

超級無敵乒乓波::::::睇下::::::
哎呀,細拳好man呀::::::
睇下::::::
搽緊藥膏既呢::::::
睇下::::::
                                            

   前面已經笑得少<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->咩咩最後的日記