入院小報告 PART1
終於都係要入院喇,心情好緊張呀,又係熟識既醫院,又係熟識姑娘,一番到入黎,我就 第一件事去搵我其中一個病友,話佢知我番黎陪佢,但不幸地,原來佢上個星期已經唔響 度喇......佢係我第三個朋友撐唔到,我好後悔上個星期因為自己唔開心,而無上黎探佢 ,諗番起以前同佢傾計,互相勉勵既日子,我覺得有種好唔開心既感覺,佢明明係一個活 生生既人黎架,但佢已經唔存在,而我永遠都唔會再見到佢喇....就算我幾掛住佢都好, 我都無法子再親口同佢講一句「我好掛住你呀」,點解既呢....咁佢咪唔知道,其實我一 直都有掛住佢囉....我好唔開心呀....我好想快d可以出到街,我一定一定要去探佢,我 知佢會聽到架....

今次係住細房,有兩度門架,同房係一個二十七歲既姐姐,不過無得住窗口位呀,無得拎 晒d公仔黎添。我地房部vcd雞係紫色,係jvc架,不過衰在我又唔係住窗口位喇,無理由 行到遠遠去睇vcd 架嘛。同房既姐姐都幾好傾架,嘻,好彩佢又係睇無線咋,因為電視近 佢,係佢話事架嘛,好野,有得睇小寶。

我帶左隻sony貓貓公仔入黎陪我呀,不過都係屈蛇咋,護事長一入黎我咪即刻用張被蓋住 佢囉,不過姑娘都問「點解你隻貓無太空保護膜架?」,哎唷,佢成日響我張被入面,唔 洗喇,唔會封塵既,嗚~~但媽咪都係堅決要拎d保鮮紙黎幫sony貓貓密封,陰鬼公呀,實 焗死喇。

入左黎第二日,一朝早俾人叫醒要去「照鏡」,心諗....死,唔係果d內"虧"鏡呀,伸支 水喉入個口度,再入d內臟果d呀?嗚~~~~我唔照呀,照完命都短幾年呀,呀媽又唔響度 ,唔驚....我十八歲喇嘛,照果d死人野要簽名既,我唔簽囉,再唔係狂喊囉,掂!咦.. ..原來係去照肺咋,嚇死人喇,下次講清楚嘛。照完之後以為有覺好訓喇,點知又俾人嘈 醒,話要去聞氣....死喇,我聞過一次,聞果時超級反胃喎,嗚~~~~又用死嫘功,唉.... 但姑娘大條道理咁話,換血幹一定要聞架,而且姑娘已經開始變臉喇,唉....唯有乖乖就 犯,佢仲幫我打定支止嘔針先,仲弊....我每次打親果隻止嘔針都會坐位不安,成個人好 似發癲咁架,個心仲會好似好驚咁,唉....結果都係周身唔聚財咁俾人捉左去後樓梯聞氣 ,陰公囉,我一個人響後梯,坐又唔係企又唔係,聞氣都無打左果支止嘔針咁辛苦呀,橫掂無人睇到,我聞淨少少就閃番房喇,番左房典黎典去,終於訓著左,醒左之後就好好多 喇,嗚~~~~以後唔要打果隻止嘔針呀,寧嘔不屈。

kanry、bee狗同曲奇星期五黎左探我呀,哎呀,我都唔知佢地黎,俾佢地見到我個光頭衣 衫不整樣,嗚~~人地都無心理準備....真係有些少責怪karny 囉,又唔單聲,搞到人人都 知我真人樣衰過上鏡,唉......下次如果真係有要黎參觀的話,請通知一聲,好讓我化番個粧,多謝合作。

化療左都有三日喇,每日要吊三大樽化療藥,係比較累少少囉,同埋一吊個身就會好大陣藥水味,幸好都無嘔過,算係keep得幾好,總算唔係太辛苦,所以成日上網,唉....但好 唔爭氣地,我放cgi既account down 左,想fix又fix唔到,而且又用緊龜速連線,如果要重新upload過晒d野,可能要幾個鐘都未定,唉....等我入廠先死,想救都無能為力,如果申請左計數器既朋友,就講一聲唔好意思喇,我比誰都著急整番好個cgi 。

願吉場與呀咩永遠同在。


入院小報告 PART2
化療左五日,其實每一日都好驚架,雖然唔係真係好辛苦,但諗起無止境既嘔吐,就會好 驚,擔心黎緊一日既療程會好辛苦。今日既療程過左,又會擔心聽日,所以呢幾日我都無 心機去做任何野,放縱自己不停咁去訓覺、訓覺、訓覺....訓左既時侯就唔會再驚。五日 既化療好快就過去,我竟然奇蹟地無嘔過呀,不過呢幾日我都好努力架,盡量唔做一d令 自己反胃既野,一有少少作嘔我就會....訓覺。

窗口位既姐姐住左一個星期就出左院喇,我自己都知今次住呢度既日子唔會短,所以不停 要求俾我調過隔離床,唉....難就難在兩個護士長都唔鐘意我架,因為我太奀皮囉,講左 成個下午,終於佢肯「破例」俾我調去窗口位,呵呵~~調左唔夠幾個鐘,同房就有新病 人入黎喇,佢係一位中年女人,都幾好傾架,成日都笑,所以我地都相處得幾好。

中午十二點幾,本來我都未起身架,不過我聽到隔離床要抽骨髓,咪即刻響床度彈起身, 衝出走廊囉,雖然唔係自己抽,但都好驚架嘛,可能緊張得滯加未訓醒,跑左出去之後開始眼花花想嘔,哎呀....頂唔順呀,唯有叫人幫我拎個「嘔兜」,我一接就嘔喇,無野食過呀,所以都係嘔黃膽水咋,唉....下次都係唔好咁激動,小心身子。

之後又有一晚,食藥丸既時侯,粒藥竟然黐住響舌頭度,唔上唔落,我盡量保持冷靜咁狂飲水,飲晒一杯,再去倒第二杯、第三杯,終於吞到粒藥,但因為一次過飲得太多水,所以忍唔住又想嘔,死,周圍無放「嘔兜」添,唯有衝入廁所,對住個面盤起勢咁嘔,唉.. ..陰鬼功囉。嘔,真係好辛苦架,嗚~~


入院小報告 PART3
其實今次入院,主要係落血幹,血幹就係做血既細胞,呵~~咁d血幹響邊度黎?咪就係響 呀哥度抽出黎囉,今次真係咩仇都報晒,等佢成日蝦我,呵呵~~

本來有部新機俾呀哥洗血架,點知呀哥平日飲水太少,d血濃得滯,搞到部機死左,唯有臨時臨急搵部古董上黎同呀哥洗血喇。果部老爺野,就好似一部超級大既洗衣機咁,呀哥左、右手都插住一支飲管咁粗既針,一支係抽血,一支係入血。過程係由右手抽血,然後d血入左洗血機,洗左d血幹出黎,之後就由左手輸番d無血幹既血入番身体,足足抽左 25000毫升既血,先洗得50 毫升既血幹,洗左四個鐘呀,呵~~打我喇打我喇,平時打我打得我咁爽丫喇。要抽兩日呀 ,呀哥隻手腫到好似好科咁,嘻。

真係濕滯,入左醫院無耐,放cgi果個account竟然死左,唉,我而家龜速上網,要upload 番d野都有排,唯有等幾日,睇下佢會唔會好番喇。點知等左幾日都無用,唉....無辨法 ,師父!出山喇,今次又叫邦邦幫我整囉,嘻,佢好勁呀,好快幫我搞番掂個留言版同計數器,嘻,唔該晒邦邦。

舅父響kodak 做,有日黎探我,竟然送左一部數碼相雞俾我,嗚~~~~開心死喇,我成日都 恨有部數碼相雞,咁就可以任影,又唔怕浪費菲林,又唔洗「屎驚」入電腦,嘻,我係咪發緊夢呀。於是我就成日拎住部相機,日影夜影,任何人黎探我,例必俾我狂影,實在太好玩喇,多謝晒二舅父!

今次入院,雖然無乜點嘔過,好似好舒服咁,但好景不常,「蜜月期」好快就過左,然後 就係真正要捱既日子。落完血幹幾日之後,每日起身時,都會感受到口腔比之前一日乾, 呢個就係口爛既先兆。過多兩日,口腔內既黏膜已經脫落得七七八八,姑媽炒黎俾我食既飯,我都食唔到,希望現在既情況已經係最差喇。有日起身,感覺到喉嚨有d痛,一陣之 後,情況都未見好轉,到左下午,我已經連水都吞唔到,因為實在太痛,口服既藥丸都轉 晒做吊藥水。果日係我心情最低落既一日,我要握緊掌頭,先至有勇氣吞一啖口水。全日都未必飲到半盒250 既飲品,唔係我唔口喝,唔係我唔肚餓,不過口痛比起口喝、肚餓厲害一點。醫生開左一包「小雞」俾我,呢包俗稱「小雞」既營養水,營養非常高,幾日之後我已經重左幾磅。呢包野要吊成晚,夜半差不多有三、四次要起身去廁所。訓得唔好,又食唔到野,所以都無乜心機,唯有不停 咁訓覺,只有訓著左既時間,我可以忘記肚餓同口痛。上次換骨髓,我個口足足爛足三、 四個星期,口痛得一直無法吞口水,但今次我要迫自己吞,我知道我愈唔吞,就會痛得愈耐。脫落既黏膜好似一堆泡泡,又好似一啖痰,黏住個口,連講野都講到一舊舊。如果用醫院供應既超級殺菌"浪"口水,仲會吐出好多一塊塊既皮,真係見到就驚。

初初爛口果幾日,真係好唔慣,又驚會好似換骨髓咁,三個星期都食唔到野,媽咪爸爸都要番工,所以九點十點先黎到。終於有晚,我忍唔住攬住媽咪喊,我真係好驚....


入院小報告 PART4

口痛既情況一日比一日好轉,雖然依然係咁痛,但似乎都習慣了,無再好似第一日爛口咁驚,因為吞唔到藥丸,所以成日都要吊住藥水,加上又講唔到野,呢個星期的氣氛特別沉靜,見到姑娘仔、呀姐、男護士,都唔可以口花花撩佢地講野喇。無得講野,唯有訓覺囉 ,我好叻架,有病以來每次入院,我都會帶眼罩訓覺,所以唔怕朝頭早光,又唔怕燈光。 每晚我都係十二點幾至一點訓,第二日就訓到中午十二點,有幾次仲訓到兩點添呀,幾勁 呀,一起身就食午飯喇。醫生多數係九點幾巡房,每次黎到都係揭起我個眼罩同我講 「點呀,綽姿,有無唔舒服呀?」因為未訓醒,所以我淨係識攬住sony貓擰頭。
「咁無野喇,你繼續訓喇。」然後佢又幫我閂番埋個眼罩。
再晏少少就會有教授巡房,呢個就麻煩d,有時要叫我起身問話,有個星期係李教授巡房 ,我成日聽到佢話我點解日日訓覺,嘿嘿,然後佢又問下我隔離床,我係咪好夜訓喎,呵 ,隔離就話唔知,因為我夜晚打機、傾電話都好細聲,呵呵,終於有日佢忍唔住叫左我起 身,話好耐未見過我喎,嘿嘿嘿。
(係拉哥李國維教授先會問咁多野。)
           
每個病房都有兩張床,不過未必個個都會住得咁耐,有d可能住一兩日就走,有d可能一 個星期就走,所以我已經係「房長」,呵~~新黎既同房都要就晒我呀,嘿嘿,一、不准睇亞視,二、不准佔用電話過久,阻住我上網,真係好鬼威,好似陀地咁。第一個同房係二十到盡既姐姐仔,第二個係做得我呀媽既中年女人,第三個係呀婆。

呀婆第一日黎到,佢個女又唔著袍、又唔戴口罩入黎,唉....不過人地唔做我都無計架, 但佢個女竟然用病房電話,我唔係唔俾佢用,不過我地d病人無扺抗力架嘛,我又成日用個電話黎煲粥,於是媽咪咪叫佢戴番個口罩先囉,佢又唔理,打左先算。之後佢出左去戴 口罩時,媽咪就叫佢順便著埋袍先入黎,個師奶就照做。我趁個師奶出左去,即時拎住張火酒紙,飛身過去個電話度消毒。師奶入番黎之後,我就開始不停聽到佢細細聲講我地, 又話「你d野夠有菌喇!」,我望下媽咪,媽咪無乜反應,喂!我呀媽都係為我好,你講我好喇,講我呀媽?於是我就忍唔住氣同佢嘈,媽咪淨係叫我唔好出聲,但我又好激氣, 所以就忍唔住喊左出黎,個師奶仲不停口數我地不是。平伏左之後咪上網囉,佢個女又走左入廁所,喂!大佬呀,果個病人廁所黎架,屎屎尿尿有菌架嘛,我又望下媽咪,媽咪只係無奈地擰頭,叫我唔好出聲,平來已經平伏既我,又開始著急了,我地千小心萬小心, 希望減低感染既可能,但偏偏唔可以防止別人自私的行為,無奈。見間房一片殺氣,忍唔住走左出房,同一個相熟既姑娘哭訴剛剛既遭遇,佢就靜靜雞同我講,原來員工們都唔鐘意果個呀婆d女同d新抱架,話佢地平時都好唔守規矩。我入番房之後無耐,佢個新抱話肚痛,又想走入廁所,哇!唔係喇fa,肚痛?咁你去完個廁所我唔洗去喇,咁多菌,你 正常人就好地地,我咪即時話「呢個病人廁所黎架!」,但佢都依然唔理我,照閂門,呀婆個女就好求其咁敲左一下廁所門,過左十秒,佢個新抱就走番出黎,呼~~總算逃過一劫 ,我諗十秒鐘都唔到廁所卦。過左一陣,同我friend果個姑娘入左黎,同佢地講一次「病房守則」,呵~~同完佢地講之後,姑娘就走過黎問我「點呀~~綽姿妹,個心係咪好涼呀? 」嘿嘿嘿,講到咁鬼大聲,係人都知係我篤灰喇,呵~~係明篤你呀,鬼叫你地唔尊敬下房長呀。(呢呢~~~~佢就係念慈姑娘喇 ^^)

原來呀婆d新抱同女,仲串親過d呀姐架,哇,病房最惡就係呀姐,你地都敢得罪,真係威,所以一到交更時間,例必趕走佢地,呵~~偏偏我又同d呀姐friend喎,嘿嘿....心涼心涼....加埋成百歲仲蝦我細既,扺你既。

(寶藍色字是羊媽媽後加)

入院小報告 PART5
我一向都好鐘意千fa同東東架,但百份百感覺2就唔到我睇喇,因為唔出得街嘛,嘻,好 彩世界上有vcd呢種偉大既發明,仲要未落畫已經有正版vcd出左,呵~~我緊係第一時間叫 人幫我買喇。wow~正,千fa真係好鬼索既呢,不過講到個故事就真係麻麻地,睇完都唔係咁深刻,反而薰衣草就好睇好多喇,嘻,雖然我鐘意千fa,但講到做戲,都係kelly正d,睇到我喊晒咁呀。仲有買左特警新人類2,係舊左d,不過我目的都係睇希希之嘛,呵~~好型呀希希!不過個故事又係睇完都唔知講乜,悶到死,佢隻vcd 仲有隻game送埋架,隻game 就真係....廢到嘔囉,唉....咁無聊既 2D game 都算係古董囉。

自己d vcd睇晒唔緊要,可以問隔離房借嘛,佢借左一隻叫「大和撫子」既日劇俾我,都估唔多好睇架喇,又無木村,又無常盤貴子,得果個松島菜菜子,不過無野做咪睇下囉, 由第一集起已經俾佢吸住,完全係不能自拔果隻,哇....好好睇呀,雖然男主角唔靚仔,不過個故事真係一流,我覺得仲好睇過悠長假期同戀愛世紀呀。睇左六集之後,有個姑娘話聽日last day番工,叫我果晚拿拿林睇晒佢,哇....媽咪爸爸夜晚十點幾先走,一走我就開始努力咁睇,結果睇到兩點幾,哇....仲有三集未睇呀,仲要好鬼眼訓添,唯有放低睇左果九集響桌面俾佢,第二日起身,佢一隻都無拎走呀,因為佢講過一係唔睇,一睇就要睇晒, 死喇....好鬼內疚添。

有日唔知咩節,有班基督徒上黎派杯杯喎,好正架隻膠杯,寫住「活水泉源 」,正~~嘿嘿 ,其中一個女基督徒見到我部電腦係千fa wallpaper ,佢就同我講起,原來佢男朋友又係千fa fans 黎架,佢話千fa下個星期有新書簽名會喎,叫我俾個名佢,到時佢拎去幫我簽。過左一個 星期之後,都完全唔記得有件咁既事lu,但果個女基督徒竟然同埋佢男朋友一齊黎探我呀 。原來佢地黎探我之前,就係去左西九龍中心,登買左本「沙沙麥卡」俾千fa簽名,然後 仲即時晒埋影千fad相送俾我,嗚~~果一刻真係感動到暈,一個萍水相逢既人,竟然為左 我既一句說話而山長水遠去搵千fa既簽名,簡直係難以置信呀,其實佢男朋友都鐘意千fa 架,不過偏偏將辛苦得黎既簽名書送左俾我,好感動....多謝晒....


簽左我個名同「早日康復」既書書


千fa簽左名既沙沙麥卡

(後來知道排隊人太多,佢地係打尖托人俾千嬅簽名,而果個被托的人在咩咩走左之後,也巧合地被引領到這裡重遇。)


入院小報告 PART6
口爛的情況已經好得七七八八了,所以原本吊既藥水都可以轉為口服,食得番野,就代表出院有望喇,但白血球一直都唔升,一日無扺抗力,一日都仲係要等。血科床位緊迫,既然我都無乜事,日日都好鬼精神咁,所以佢地就開始每一日同我打激素,力谷d白血球升 ,不過原來激素要打響手臂架,咁咪好痛!嗚~~第一日個男護士入黎話要打針,我咪勁喊勁喊囉,結果咪又係要打。第二日係一個三條柴既男護士同我打針,因為佢一向都唔講笑架,所以我都幾驚佢,又驚佢鬧鬼我喎,咪唔敢喊囉。點知打完之後,打針果個位腫到一 個乒乓波咁,媽咪就用暖水毛巾同我敷下佢,敷左一陣先醒起,弊!我血小板低喎,熱敷既話d微絲血管會爆,結果個乒乓波變左瘀黑色....話俾個三柴男護士知,佢鬧鬼我地,咩都賴晒落我地度,仲超大力咁按住我個乒乓波,嗚~~佢話如果d藥水積住響裡面,會發炎 ,仲會燴爛添呀,唔係喇fa,咁咪無得著吊帶!已經又腫又瘀架喇,又要用盡力按住,仲要俾人屈,嗚~~痛死羊喇,嗚~~哇哇~~最後咪夾硬將個乒乓波按番扁囉,痛到呀媽都唔認得呀,手臂足足瘀黑左一個杯底咁大,過左成個月都仲隱隱作痛,咁大個女都算係第一次咁瘀咋。之後果幾日打激素都無咁驚,無再喊喇,仲笑住俾人打添呀。

有日去隔離房搵珮琪姐姐傾計,見到佢有好多好多雜誌,仲有黃巴士添呀,原來佢好鐘意 麥o麥入面果隻叫呀輝既龜龜架,然後我又記得,入院之前去過三聯,見到有本叫「麥o麥 縫縫縫」既書,係教人整麥o麥公仔架,不過本書仲薄痴痴,仲成八十幾蚊喎,我地呢d窮家女玩唔起d咁貴既玩意,結果都係無買到。

但今時唔同往日,入院大晒既,而且我又可以整好多好多公仔,送俾病友同姑娘,等佢地開心下嘛,呵~~一於扭媽咪買喇。買左之後開始頭痛喇,因為我對呢d縫線既野係好豬丙既,唯有望住本書,跟住佢一針一針聯喇。第一隻既完成品係龜龜呀輝,嘻,因為珮琪姐姐鐘意嘛,初時得得戚以為呀輝最細隻,應該係最易整,點知整起上黎先知好多麻煩野,龜板同龜背d紋要一下一下聯落去,整左一大半既時侯,我收到風,原來珮琪姐姐今日出院呀 !哇哇哇,即時摩打手係咁聯,聯到抽筋咁滯,嗚~~好彩最後都可以響佢走之前送到俾佢 ,係辛苦左d,不過見到佢好開心咁,拎住隻微型呀輝響度笑,乜都扺番晒喇....嘻....

之後我又整左麥o麥裡面好多隻人物,有d送俾姑娘喇,有d送俾呀姐喇,有d又送左俾黎探我既朋友仔喇,嘻,唔好以為我係北上d工廠妹呀,我整每一隻都有感情架,淨係會送俾鐘意既人咋,雖然未至於十隻手指頭爆晒光,但都有血有汗,嘻,不過可以令人地開心 ,我咪開心囉。

我仲同佢地影相添呀,因為有感情架嘛,一下子送左俾人都有少少唔捨得架,夾夾埋埋我都整左十幾隻呀....不過好多一樣,所以無份上鏡。


左邊同右邊既麥o麥係送俾尾尾同小魔架,中間隻龜咪係bee狗囉


左邊呢隻就係我既第一次喇,右邊既姑時就係送俾呀姐既


呢兩隻都係送俾姑娘架,嘻


冇得走咯<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->跟住又點呀

© 呀咩吉場 http://meredith.com.hk